Zoee Xiao

هنرمند آبرنگ | روش های جالب برای نقاشی

نام من Zoee است، و من یک مهندس نرم افزار هستم که شغلم را رها کردم تا رویای هنرمند بودنم را دنبال کنم. من به قدرت شفابخش هنر اعتقاد دارم و مشتاقم افراد بیشتری را به هنر امتحان کنند که راهی برای درمان جسم و ذهنشان باشد.

آبرنگ رسانه اصلی من است. من عاشق این هستم که نقاشی با آبرنگ چقدر رضایت بخش است و چقدر فوراً احساس می کنید بخشی از روح شما بهبود می یابد. هنر من بسیاری از طبیعت و لحظات شاد زندگی را به تصویر می کشد. من دوست دارم از رنگ های روشن برای بالا بردن روحیه استفاده کنم. بسیاری از مردم به من می گویند که هنر من روزهایشان را سبک تر و شادتر می کند، که فقط یک موسیقی در گوش من است.

در پنج سالی که من به عنوان یک هنرمند آبرنگ مشغول بودم، بسیاری از اولین صحبت‌هایی که با مردم داشتند به من می‌گفتند که می‌خواهند آبرنگ را امتحان کنند، اما متوجه شدند که بسیار سخت است، و در نتیجه منصرف شدند. من در ابتدا با آبرنگ تقلاهای مشابهی داشتم. سالها صرف تمرین مهارت هایم کرده ام و این روند را ساده کرده ام. و من نمی توانم صبر کنم تا آنچه را که یاد گرفته ام با شما به اشتراک بگذارم، تا شما نیز بتوانید از نقاشی با رسانه فوق العاده لذت ببرید.

در سفر هنری من اینجا به من بپیوندید و خود را در رویای جادویی غوطه ور کنید که می توانید با تمام رنگ های این دنیا خلق کنید!

همچنین می‌توانید من را در اینستاگرام پیدا کنید، یا از وب‌سایت من zoeexiao.com دیدن کنید تا کارهای من را خریداری کنید. من نقاشی هایم را به شکل چاپ، کارت، لیوان، ژورنال و موارد اخیر می فروشم: کیف های دستی زیبا!

من نمی توانم صبر کنم تا شما را در کلاس های خود ببینم!

کلاس های من:

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ شل: چگونه زمین گل را به روشی آسان و سرگرم کننده رنگ آمیزی کنیم

Loose Watercolor: How To Paint Flower Field In An Easy And Fun Way

" بسیاری از مردم اغلب به من می‌گویند که می‌خواهند مزرعه گل را با آبرنگ نقاشی کنند، اما از این کار منصرف شدند زیرا غرق در گل‌هایی هستند که باید شکار کنند. ..."


آموزش Demystify Watercolor: How To Paint Landscape کوه با استفاده از تکنیک لایه بندی ساده

Demystify Watercolor: How To Paint Mountain Landscape Using Simple Layering Technique

" بسیاری از مردم اغلب به من می گویند که می خواهند آبرنگ را امتحان کنند، اما از این کار منصرف شدند زیرا آن را بسیار سخت دیدند. رنگ های گل آلود و آب روان بسیار سخت است. .."