Isabel Wilder

طراح، هنرمند، سازنده، فروشنده Etsy

سلام! هولا!

من ایزابل هستم، یک هنرمند اکوادوری-آمریکایی ساکن لیما پرو! خیلی وقته خیاطی میکنم!! من مدرک طراحی مد دارم. مامانم اولین معلم خیاطی من بود! احاطه شدن در میان تمام لوازم خیاطی او واقعاً در من جرقه زد، از سنین بسیار پایین، میل به یادگیری خیاطی و خلق کردن! من عاشق همه چیزهای دست ساز، تکه های قدیمی از همه نوع، گلدوزی، بافت، پارچه، رنگ، گل هستم و البته به پارچه و خیاطی اعتیاد دارم!

من کسب و کار خود را در اکوادور داشتم، چاپ و طراحی پارچه های خودم را از طریق چاپ صفحه و طراحی و دوخت لباس. در ایالات متحده در صنعت عروس کار کردم و به عنوان دست اول برای اپرای ملی واشنگتن در دی سی کار کردم. و از سال 2010 من در فروشگاه Etsy خود لوازم جانبی دست ساز طراحی و می فروشم.

من با خانواده ام در سراسر جهان حرکت می کنم و اتاق خیاطی من نیز با من سفر می کند، به همین دلیل در سال 2010 برند خود را به نام: Gypsy Tailor ایجاد کردم! من 11 اتاق خیاطی داشته ام، با احتساب شهرهای ایالات متحده آمریکا و کشورهای سراسر جهان.

من الهام گرفته ام که همیشه خیاطی کنم، و دوست دارم در اتاق خیاطی خود باشم "جایی که جادو اتفاق می افتد". من دوست دارم نکات و تکنیک های خیاطی را به دیگران آموزش دهم، برای من اشتراک گذاری یادگیری است و به خصوص از ملاقات با هنرمندان و سازندگان دیگر در سراسر جهان لذت می برم!

من مادر پسرهای دوقلو هستم که بزرگترین الهام بخش من برای ادامه کار و ادامه مسیر خلاقانه ام هستند.

در پشت صحنه خیاطی در اینستاگرام به من بپیوندید و در وب سایت من درباره من بیشتر بدانید و لوازم جانبی دست ساز من را در فروشگاه Etsy من پیدا کنید: GypsyTailor.

متشکرم، ممنون!

ایزابل

*خیلی متشکرم که در اولین کلاس من نظر دادید! من اولین بررسی خود را دریافت کردم و در ماه هستم و سپاسگزارم!!

دوره های این مدرس:

آموزش دوختن یک دسته گل زیبا از لاله های پارچه ای - پروژه خیاطی الهام گرفته از طبیعت

Sew a Pretty Bouquet of Fabric Tulips - A Nature Inspired Sewing Project

"آیا تا به حال فکر کرده اید که گل های پارچه ای چگونه ساخته می شوند؟ اگر چنین است این کلاس برای شماست! من این سوال را چند سال پیش داشتم که می خواستم یک دسته گل رنگارنگ داشته باشم. .."


آموزش ایده های خیاطی برای هدیه: یک کیف پارچه ای زیبا برای تعطیلات را بدوزید و با لوازم پارچه آشنا شوید.

Sewing Gift Ideas: Sew a Beautiful Holiday Fabric Gift Bag and Learn About Fabric Appliques.

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه یک کیف هدیه پارچه ای زیبا را با اضافه کردن یک پارچه پارچه ای که می توانید با استفاده از o خود طراحی کنید، بدوزید. .."