Luna Ramos

معلم + مربی شرکتی

بدون پوشش شکر. بدون حرف گلی درست مثل من.

من نه تنها بر اساس تخصصم، بلکه بر اساس شکست هایم نیز تدریس می کنم. بنابراین، لیستی از شکست ها و آموخته های من در اینجا آمده است:

1.به دلیل عدم حساسیت سیاسی توسط یک مدرسه زبان اخراج شدم. من یاد گرفته ام که از نظر سیاسی درست تر، متنوع تر و فراگیرتر باشم.

2. من توسط یک شرکت مواد غذایی به دلیل نافرمانی فسخ شدم. من آموخته ام که جرات و شهامت کنار گذاشتن را داشته باشم، به خصوص زمانی که وظایف دیگر با اصول و اخلاق من همسو نیستند.

3. من توسط یک شرکت املاک و مستغلات به دلیل کوتاهی در رسیدن به هدف فروش خود اخراج شدم. من یاد گرفتم که بازاریابی متمرکز بر لیزر، سئو و نوشتن کپی رایتینگ را در بازار هدف قرار دهم.

اگر سؤالی دارید، لطفاً به من بگویید. من همیشه اینجا هستم تا شما را راهنمایی کنم اگر در دوره هایم اشتباهی گفتم لطفا به من هم اطلاع دهید. من قابل آموزش هستم همیشه حق با من نیست.

دوره های این مدرس:

آموزش ارائه داده ها مانند یک حرفه ای: یک رویکرد گام به گام

Present Data Like a Pro: A Step-by-Step Approach

"داده های ارائه شده مانند یک حرفه ای: رویکرد گام به گام یک دوره ارائه داده است که به شما امکان می دهد نحوه ارتباط سازمانی روند، وضعیت را شبیه سازی کنید."


آموزش الگوهای کپی رایتینگ Tiktok: ایجاد وزوز برند شما

Tiktok Copywriting Templates: Building Your Brand's Buzz

"آیا می دانستید؟ TikTok پلتفرم پیشرو برای خریدهای فوری است. (Statista) اینفلوئنسرهای کلان TikTok برای هر پست بین 150 تا 3500 دلار دریافت می کنند. (Statista) Ti .."


آموزش قالب های کپی رایتینگ یوتیوب: فرمول های اثبات شده برای مشاهده

Youtube Copywriting Templates: Proven Formulas for Views

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش کیت ابزار کپی‌نویسی فیسبوک: الگوهایی برای محتوای با تبدیل بالا

Facebook Copywriting Toolkit: Templates for High-Converting Content

"آیا میدانستید؟ پست های فیس بوک زیر 50 کاراکتر بیشترین میزان تعامل را دارند. (بازگشت) بازاریابان می توانند به کل مخاطبان بالقوه 2.249 میلیارد کاربر دست یابند. .."