Kristoffer Hermansson

هنرمند تزئینی

سلام به همه،

من یک هنرمند تزیینی هستم، متخصص در فینیشینگ مصنوعی و طراحی سفارشی نقاشی شده با دست. من در حال حاضر برای برخی از معتبرترین ساکنان خصوصی، هتل ها و موزه ها در سراسر جهان کار می کنم. من همچنین برخی از کارهایم را در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته ام، مانند شهر نیویورک، ورسای، شامونی و استکهلم برای ذکر چند مورد.

من سفرم را به عنوان یک هنرمند گرافیتی در سوئد آغاز کردم. از دوران جوانی به هنر و به ویژه ابراز خلاقیت از طریق رنگ علاقه داشتم. زمانی که روزهای گرافیتی من به پایان رسید، شروع به جستجوی یک شغل "مناسب" کردم و این باعث شد برای یکی از مشهورترین مدارس هنرهای تزئینی در اروپا درخواست بدهم. قبول شدم و بعد از اتمام مدرک به کار تزئینی پرداختم. فقط یک سال طول کشید تا اینکه توسط یکی از بزرگترین نام های صنعت شکار شدم. او از من حمایت مالی کرد تا ویزای ایالات متحده را بگیرم و من تیم او را در شهر نیویورک هدایت می کنم. این کار یکی از بهترین کارهایی بود که انجام دادم! ما ساعت‌های طولانی کار کردیم و کل تیم برای دستیابی به دیدگاه‌های مشتری‌مان واقعاً سخت کار کردند، اما اشتیاق من برای تدریس در اینجا متولد شد. مدیر من یک معلم فوق العاده بود که تیم را در محل و در استودیوی ما راهنمایی می کرد که واقعاً چشمان من را به شگفتی های یک معلم خوب باز کرد. بسیاری از مهارت‌هایی که در اینجا در این پلتفرم با دانش‌آموزانم به اشتراک خواهم گذاشت، به من آموزش داده شد.

پس از مدتی که در نیویورک بودم، به لندن نقل مکان کردم و اکنون کل اروپا را به عنوان محل کار خود دارم. در چند سال گذشته به تیم لندنی خود مهارت های پرداخت مصنوعی را آموزش داده ام و میزبان کارگاه ها، دوره های کوتاه مدت و مسترکلاس ها در سراسر اروپا بوده ام. در طول کووید من شروع به ایجاد کلاس های دیجیتال کردم که من را به Skillshare سوق داد. کلاس هایی که من در اینجا ایجاد می کنم برای پلتفرم کاملاً منحصر به فرد هستند و در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند.

من واقعاً از شما برای کاوش در دنیای تزئینات مصنوعی خارج شده‌ام، و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک قالب واقعی ترومپ لیل را نقاشی کنیم

How to Paint a Realistic Trompe L'œil moulding

"درباره این کلاس: این اولین قدم اولیه به سوی دنیای عظیم Trompe l'œil است. کلاس برای همه ساخته شده است، از مبتدی تا حرفه ای. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی سنگ مرمر مصنوعی: یک پانل برش خاکستری واقعی ایجاد کنید

How to Paint Faux Marble: Create a Realistic Grey Breche Panel

"درباره این کلاس: این یک کلاس پایه مرمر Faux Breche است که هدف آن توضیح پایه و ایده نقاشی واقع گرایانه Faux Grey Breche Marble o است. .."


آموزش چگونه با اطمینان چوب چوب بسازیم: یک پانل توس مصنوعی واقعی ایجاد کنید

How to Woodgrain With Confidence: Create a Realistic Faux Birch Panel

"درباره این کلاس: این یک کلاس پایه دانه بندی چوب است که هدف آن توضیح پایه و ایده نقاشی یک پانل مصنوعی واقع گرایانه از چوب توس است. کلاس. .."