Joana Dockute

مربی کسب و کار و بازاریابی

سلام، من جوآنا هستم. من در 6 سال گذشته به کسب و کارها کمک کرده ام تا به سطح بعدی بروند. من دوست دارم با صاحبان مشاغل کوچک کار کنم و آنها را در مورد نحوه اتصال نقاط به صورت آنلاین راهنمایی کنم. مردم وقتی ابتدا آنلاین می شوند غرق می شوند، اما در واقع بسیار ساده است. شما فقط نیاز به درک اصول اولیه دارید. قبل از بیزینس کوچینگ، من به مدت 7 سال آژانس فروش و بازاریابی مستقیم خودم را اداره می کردم.

در هر دو سرمایه گذاری تجاری که داشتم، فهمیدم که ارتباطات شخصی مهمترین چیز است. چشم انداز من این است که با تبدیل شدن به بهترین نسخه ممکن از خود، به افراد کمک کنم تا موفق شوند. به این معنی که هر چه به صورت آنلاین ماهیت واقعی خود را نشان دهید موفق تر خواهید بود...:)

در اوقات فراغت من عاشق یادگیری در مورد رشد شخصی، قانون جذب هستم. من عاشق پیاده روی هستم و یوگا انجام می دهم. من معلم یوگا شدم تا بتوانم هر زمان که بخواهم یوگا انجام دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش 7 گام در ایجاد پیشنهادهای مقاومت ناپذیر

7 Steps In Creating Irresistible Offers

"می خواهید از مخاطبان خود درآمد کسب کنید؟ سپس با یک آمپلی فایر روشن شروع کنید؛ پیشنهاد مقاومت ناپذیر! آیا در حال ساختن یک مخاطب یا یک لیست بوده اید؟ پنهانی به این امید که اگر نگه دارم s. .."


آموزش چگونه نام تجاری خود را آنلاین بسازید: ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی خود. بازاریابی 101

How to Build Your Brand Online: Creating Your Social Media Strategy. Marketing 101

"چگونه برند خود را آنلاین بسازیم: ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی خود. بازاریابی 101 چگونه نام تجاری خود را آنلاین بسازید تا مشتریان بالقوه خود را درگیر کنید. .."