Roy Ensink

عکاسی خود را به سطح بعدی ببرید!

سلام،

اسم من روی انسینک است. از دوستان و خانواده بپرسید که من کی هستم و آنها مرا به عنوان یک کارآفرین، بمب انرژی و سخنگو، اما مهمتر از همه یک عکاس توصیف خواهند کرد. عکاسی همیشه در خون من بوده است. وقتی جوان بودم، همیشه بیرون می رفتم تا از همه چیز عکس بگیرم. بعداً پدربزرگم بیشتر به این موضوع دامن زد، که معلوم شد من در این اشتیاق شریک بودم. مرتب با هم بیرون می رفتیم تا عکس بگیریم. ما می‌توانیم ساعت‌ها در اطراف بچرخیم تا آن عکس بی‌نقص را بگیریم. مخفیانه، من همیشه مشتاقانه منتظر لحظه ای بودم که شروع به توسعه عکس ها در اتاق تاریک کنیم. هرگز احساس جادویی که دوربین های آنالوگ در آن زمان با خود داشتند را فراموش نمی کنم.

عکاسی دیجیتال

در دوران نوجوانی من، عکاسی دیجیتال بیشتر و بیشتر در حال ظهور بود. در روز تولدم یک دوربین دیجیتال کوچک سه مگاپیکسلی گرفتم. از آن لحظه به بعد، «عکاس واقعی» در من متولد شد. علاقه به عکاسی به طور فزاینده ای آشکار شد و من خیلی زود مطالعه خود را در این مسیر خلاقانه انتخاب کردم. به این ترتیب من به عکاسان مختلفی رسیدم که در آن دوره کارآموزی انجام دادم و در عکس‌برداری‌های فوق‌العاده کمک کردم. اینگونه بود که با عکاسی حرفه ای و تجاری ارتباط برقرار کردم. اکنون من خودم با royensink.nl وظایف عالی زیادی برای مشتریان بزرگ دارم.

میل به آزادی

البته علاوه بر تکالیف کاری، مرتباً برای خودم هم عکس می‌گرفتم. در عکاسی می توانم احساسات، عواطف و الهاماتم را بیان کنم. و دقیقاً روی آن عکس‌ها – عکس‌های ناب، غیررسمی و رایگانی است که سبک شخصی من در آن ظاهر می‌شود – شگفت‌انگیزترین واکنش‌ها را دریافت کردم. مرتباً به من می گفتند: «به زودی آن را در خانه ام آویزان می کردم. آن لحظه بود که تصمیم گرفتم بیشتر با عکاسی خودم کار کنم. انرژی که در من آزاد می شود، وقتی ایده یا مکان را پیدا کردم، چیزی است که می خواهم در تصویر ثبت کنم. بنابراین ایجاد تصاویر نه تنها برای من یک علاقه است، بلکه یک انگیزه واقعی است.

الهام بگیرید و الهام بگیرید

الهام بخشی برای کار من ضروری است. که می تواند به طور ناگهانی در غیر منتظره ترین لحظات رخ دهد. به هر حال، الهام و خلاقیت را نمی توان کنترل کرد. منابع عالی الهام می تواند یک محیط جالب، موزه ها، معماری و شخصیت، اما همچنین قدرت یا یک بوته دیوانه باشد. جادوی اکتشاف بخش مهمی از زمینه است که من نمی توانم بدون آن زندگی کنم. این اکتشافات شخصی هستند، اما در عین حال برای مخاطبان بیشتری در نظر گرفته شده است. به همین دلیل است که من دوست دارم آنها را به اشتراک بگذارم تا شما نیز از آزادی عکاسی لذت ببرید. هنر با داستان ( roykesart.nl )

دوره های این مدرس:

آموزش دوره عکاسی - از مبتدی تا حرفه ای

Photography course – From beginner to pro

"عکاسی ممکن است برای بسیاری پیچیده به نظر برسد، این دوره خلاف آن را ثابت می کند. ما با دستورالعمل ها و تمرین های گام به گام فرآیند یادگیری را در دسترس و سرگرم کننده می کنیم.