Shalika Gupta

هنرمند آبرنگ

سلام به همه!!

من شالیکا گوپتا هستم، یک مشاور تجاری در حرفه و هنرمند آبرنگ با علاقه. من در بمبئی، هند مستقر هستم.

هنر و نقاشی همیشه بخشی از کودکی من بود. روزهایی را به یاد می آورم که هر یکشنبه با هیجان به کلاس طراحی می رفتم و چیز جدیدی یاد می گرفتم. با شروع زندگی با تحصیلات عالی، شغل، خانواده و غیره، این اشتیاق در جایگاه دوم قرار گرفت.

در طول کووید، من دوباره شروع به کار بر روی اشتیاق از دست رفته خود در آبرنگ کردم و هیچ راه برگشتی وجود نداشت. من فقط این رسانه را دوست دارم و نمی توانم صبر کنم تا بیشتر آن را کشف کنم. این یک رسانه پیچیده است، اما با تمرین و راهنمایی اندک می توان خلاقیت های شگفت انگیزی با این رسانه ایجاد کرد. دقیقاً همان چیزی است که من قصد دارم با کلاس هایم انجام دهم.

امیدوارم در سفر هنری من به من بپیوندید - هر روز از یکدیگر راهنمایی می‌کنید و یاد می‌گیرید.

می‌توانید من را در اینستاگرام به‌عنوان @shalschronicles

پیدا کنید
دوره های این مدرس:

آموزش سفر 5 روزه آبرنگ نقاشی آسمان

5 Day Watercolor Journey of Painting Skies

"تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه آسمان زیبایی را که هر روز می بینید نقاشی کنید!! در چالش 5 روزه آبرنگ به من ملحق شوید، جایی که ما گام به گام نحوه نقاشی ساده را یاد خواهیم گرفت. .."


آموزش تکنیک های آبرنگ: چگونه می توان به امواج و بازتاب های چشم نواز رسید

Watercolor Techniques: How to Achieve Eye-Catching Ripples and Reflections

"نقاشی امواج و انعکاس‌های آب در آغاز می‌تواند دلهره‌آور باشد. اما با جهت‌گیری و تکنیک‌های صحیح می‌توان بر دنیای زیبای آب تسلط یافت و رجوع کرد..."


آموزش سفر 6 روزه آبرنگ از پاییز تا زمستان

6 Days Watercolor Journey from Autumn to Winter

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش منظره زمستانی رویایی در آبرنگ

Dreamy Winter Landscape in Watercolors

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."