Josh Buchanan

مشاور تجاری

سلام، من جاش هستم و مشاور کسب و کار برای مشاوره Magnaltus مستقر در ساسکاتون، کانادا هستم.

من در مشاوره کسب و کار، مدیریت پروژه، مدیریت مالی شخصی، تجزیه و تحلیل املاک و مستغلات، طراحی وب سایت تخصص دارم. و نوشتن رزومه حرفه ای و نامه پوششی.

من انواع مختلفی از تجربیات حرفه ای، آکادمیک، کارآفرینی، مسافرتی و زندگی را دارم که به من اجازه می دهد در هر چیزی از بهبود کسب و کارشان تا نوشتن یک رزومه حرفه ای به دیگران کمک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه نامه جلد خود را مانند یک حرفه ای بنویسید

How to Write Your Own Cover Letter Like a Pro

"این کلاس توضیح می دهد که یک نامه پوششی دقیقا چیست، چگونه آن را به درستی قالب بندی کنیم، و چگونه هر بخش را به صورت حرفه ای و سازمان یافته بنویسیم.


آموزش چگونه یک طرح تجاری رسمی بنویسیم

How to Write a Formal Business Plan

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش چگونه صورت درآمد شخصی خود را ایجاد کنید

How to Create Your Own Personal Income Statement

"این کلاس بر آموزش ایجاد صورت‌حساب درآمد شخصی‌تان به شما تمرکز دارد. صورت‌حساب درآمد نوعی از صورت‌های مالی است که به شما امکان می‌دهد…"


آموزش چگونه بودجه ماهانه خود را بسازید

How to Make Your Own Monthly Budget

"این کلاس بر آموزش ایجاد بودجه ماهانه شخصی خود به شما تمرکز دارد. بودجه ماهانه یک سند مالی ساده است که به شما امکان می دهد ردیابی و موارد را ..."


آموزش چگونه ترازنامه شخصی خود را ایجاد کنید

How to Create Your Own Personal Balance Sheet

"این کلاس بر آموزش ایجاد ترازنامه شخصی خود به شما تمرکز دارد. ترازنامه نوعی از صورت های مالی است که به شما امکان می دهد شما را محاسبه کنید..."