Mel Manzi

هنرمند حروف نویسی و مدرس خوشنویسی

سلام، من مل از Mel Manzi Design هستم.

من روزهایم را به‌عنوان هماهنگ‌کننده پروژه، طراحی و ساخت خانه‌ها در اورگان جنوبی زیبا می‌گذرانم. من همچنین یک دکوراتور داخلی معتبر هستم. بنابراین می‌توانم از مهارت‌هایم برای کمک به صاحبان خانه استفاده کنم تا دیدگاه خود را برای خانه‌شان زنده کنند.

عصرهای جمعه کلاس‌های حروف دستی، حروف خلاقانه با مل را در The Artist Attic تدریس می‌کنم. اگر زمانی در آن منطقه هستید، با ما همراه شوید!

من مشتاق تدریس هستم. من دوست دارم به مردم کمک کنم تا سبک حروف منحصر به فرد خود را پیدا کنند و به آنها نشان دهم که هر روز از این مهارت استفاده می کنند.

اوقات فراغت من با شوهرم می گذرد، به صورت فصلی خانه ام را تزئین می کنم، یا در استودیوی هنری ام که دوست دارم با آبرنگ، گواش، نشانگر... واقعاً هر چیزی که به دستم می رسد بازی کنم.

من نمی توانم صبر کنم تا شما را در کلاس ببینم!

hello@melmanzidesign.com

دوره های این مدرس:

آموزش خوشنویسی براش مدرن، سبک حروف خود را پیدا کنید، فونت امضای خود را ایجاد کنید، اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه

Modern Brush Calligraphy, Find Your Lettering Style, Create Your Signature Font, Let Me Show You How

"نمای کلی کلاس در این کلاس نشان می‌دهم که چگونه می‌توان سبک حروف خود را با در آغوش گرفتن آنچه به طور طبیعی می‌خواهد انجام دهد، پیدا کرد. سپس مرحله ساده را به شما نشان خواهم داد. .."


آموزش خوشنویسی مصنوعی را یاد بگیرید و سبک حروف خود را بسازید!! اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه!

Learn Faux Calligraphy and Create Your Own Lettering Style!! Let Me Show You How!

" آیا می خواهید خوشنویسی یاد بگیرید؟ یا شاید خوشنویسی Faux را امتحان کردید، اما نتایج را دوست نداشتید؟ این یک کلاس عالی برای شما است! در این کلاس یو. .."