Ahmed Badr

زبان، کارآفرینی و فناوری

سلام، من احمد هستم.

من همیشه تلاش می‌کنم بهترین‌ها را در زمینه کارآفرینی و خودآموزی، به‌ویژه یادگیری زبان عربی برای افراد غیر بومی ارائه کنم تا به آنها کمک کنم مهارت برقراری ارتباط با مردم عرب و یادگیری فرهنگ‌های مختلف را توسعه دهند.



/span>

همچنین می‌توانیم با یکدیگر مهارت‌ها و خودسازی را یاد بگیریم، از جمله یادگیری تجارت، توضیح برنامه‌ها و خوداشتغالی.

من یک کانال جدید دارم که در آن تلاش می‌کنم در دوره‌های آتی محتوای مفید و هدفمند به زبان عربی و انگلیسی ارائه دهم و شما می‌توانید مشاهده کنید و در آن عضو شوید.

انگیزه های ما

موضوع این است: آموزش آنلاین دارای پتانسیل های زیادی است، اما چند مشکل بزرگ نیز دارد.

یک مشکل بزرگ این است که نرخ تکمیل دوره کمتر از 5٪ است. این بدان معناست که اکثر مردم بعد از یکی دو ساعت اول ترک تحصیل می کنند، زیرا یا خسته می شوند یا انگیزه خود را از دست می دهند.

برای دور زدن این مشکل، من به‌طور هدفمند دوره‌های خود را مانند تکه‌های کوچک طراحی می‌کنم تا افراد بتوانند بفهمند که آیا در حال حرکت هستند یا بعد از یک روز کاری طولانی خسته هستند.

مشکل بزرگ دیگر این است که اکثر دوره های آنلاین موثر نیستند. آنها ادعاهای خود را با شواهد پشتیبانی نمی کنند و/یا زمان بیشتری را صرف صحبت درباره ایده ها می کنند تا اینکه واقعاً کاری انجام دهند. البته پوشش مفاهیم نظری اشکالی ندارد و برخی نظریه ها زمینه ساز هر دوره موفقی هستند. با این حال، اکثر دانش‌آموزان آنلاین امروزی به دنبال فرآیندهای عملی برای رسیدن به یک هدف هستند، به همین دلیل است که من محتوای دوره خود را حول پروژه‌های وظایف تکمیل‌کننده ساختار می‌دهم. این به حفظ شما کمک می کند، شما را با دوره درگیر نگه می دارد، و به شما امکان می دهد با چیزی ملموس ترک کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش عربی برای مبتدیان

Arabic For Beginners

"این دوره فقط شروعی برای یادگیری زبان عربی است و در ویدیوهای آینده توضیحاتی در مورد بیشتر و نحوه تلفظ و نوشتن ارائه خواهد شد."