Lily Lu

هنرمند تمام وقت

سلام،

من لیلی لو هستم و از 2 دهه قبل یک هنرمند تمام وقت هستم. در گذشته من با نام کوچک swas**a (Google me :)) شناخته می شدم. من یک ژانر خالکوبی با سبک خودم ایجاد کردم و در سراسر جهان به خاطر این و بسیاری از کارهای هنری که با این رسانه انجام دادم شهرت دارم. از کت و شلوارهای خالکوبی تمام بدن گرفته تا تکه های بیش از 4 بدن تا قطعه «بعد سوم» من که یک خالکوبی-نصب هنری و یک انگیزه خالکوبی گسترده روی پشت کل 10 نفر بود. آثار من در صدها مجله و کتاب در سرتاسر جهان منتشر شده و می‌شود و حتی زمانی که من به عنوان یک هنرمند خالکوبی بازنشسته شدم، هنوز میراثم را به عنوان یک افسانه زنده در این صحنه حفظ می‌کنم. این روزها من هنوز میزبان یک گالری هنری خالکوبی در محل خود 'psyland 25' هستم، جایی که برخی از دانشجویان سابق خالکوبی من هنوز کار می کنند و سبک من را به عنوان اصلی ترین راه او ایجاد می کنند.

من علاوه بر خالکوبی، به خاطر هنرم نیز بسیار شناخته شده هستم. من چند کتاب هنری، یک کتاب فلسفی درباره زندگی (جعبه ای که من آن را زندگی می نامم) منتشر کردم و میزبان نمایشگاه ها و پروژه های هنری در سراسر جهان (ایالات متحده آمریکا، نپال، روسیه، استرالیا، سراسر اروپا، ...) بودم. p>

من هنوز عاشق خلق هنر دیجیتال، طراحی آرم و هنر هستم و تقریباً روزانه روی برنامه گرافیکی خود و با مهارت‌های مختلف هنری و کاردستی کار می‌کنم.

این روزها من یک فیلمساز تمام وقت هستم و چندین پروژه را اجرا می کنم. با پروژه خود "دریای کثیف" جوایز زیادی کسب کردم و فیلم هایم قبلاً در بسیاری از جشنواره های فیلم در سراسر جهان به نمایش درآمدند.

من همچنین چندین کانال یوتیوب را اجرا می‌کنم، اما بیشتر بر روی کانال برند خود "lily lu" تمرکز می‌کنم. در آنجا می توانید کلیپ های زیادی در مورد موضوعات مختلف زندگی من و یک زندگی جایگزین خلاقانه ببینید.

خیلی چیزهای بیشتری برای گفتن وجود دارد، اما من آن را در اینجا کوتاه می کنم. وقتی کنجکاو هستید من را در گوگل پیدا کنید یا کانال من را بررسی کنید.

عشق و جنون

لیلی لو

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک طرح خالکوبی در Procreate ترسیم و برنامه ریزی کنیم

How to Draw and Plan a Tattoo Design on Procreate

"Hey you all it me Lily Lu و به صفحه من خوش آمدید. در این کارگاه دانش خود را در مورد طراحی انگیزه های مناسب برای موقعیت های مختلف به اشتراک خواهم گذاشت. Yo. .."


آموزش نحوه ساخت استنسیل/دستکش و دیجیتال/هنر تاتو

How to MAKE a STENCIL / handrawn & digital / the ART of TATTOO

"Hey you all it me Lily Lu و به صفحه من خوش آمدید. در این کارگاه دانش خود را در مورد ساخت شابلون های مناسب برای موقعیت های مختلف به اشتراک خواهم گذاشت. Th. .."