Robyn Burgess

دوخت و طراح

اسم من رابین آندریا برگس است. من 6 2 اینچ سن دارم و از 13 سالگی به این اندازه قد بلندی داشته ام. همیشه دوست داشتم هر راهرو و پیاده رو را باند فرودگاه خود بسازم، اما پیدا کردن مدهایی که متناسب با همه تناسب من باشد، مشکل است. من سفر طراحی مد و خیاطی خود را در سال 2015 شروع کردم تا کمد لباسی از لباس های باکیفیت بسازم که متناسب با ظاهر و استایل جسورانه من باشد. امیدوارم Styles InSeams به شما الهام بخشد تا لباس‌هایی بسازید که به دنیا نشان می‌دهد شما چقدر شگفت‌انگیز هستید!

همه ظاهرهای ساخته شده من را در و فروشگاه ببینید طرح های الگوی خیاطی من برای خودتان درست کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های پایه خیاطی: یک کیف زیپ دار را از ابتدا بدوزید

Foundational Sewing Skills: Sew A Zippered Bag From Scratch

"دوخت داخلی خود را با یادگیری اصول خیاطی و ایجاد کیف زیپ دار خود آزاد کنید! این که آیا به دنبال پر کردن کمد خود با ساخته شده هستید. .."


آموزش طراحی لباس DIY: طراحی لباس منحصر به فرد به سبک و سیلوئت شما

DIY Clothing Design: Design Clothes Unique to Your Style and Silhouette

"بدون الگو، بدون مشکل. طرح لباس و طرح خیاطی سفارشی خود را با الهام از لباس های حرفه ای طراحی شده که بیشتر دوست دارید ایجاد کنید! در 6.2 اینچ، رابی. .."


آموزش خیاطی با چاپ: مهارت های خیاطی خود را با دامن چهارخانه تقویت کنید

Sewing with Prints: Boost Your Sewing Skills with a Plaid Skirt

با استفاده از طرح‌ها و طرح‌هایی که مهارت‌های خیاطی و اندام زیبای شما را برجسته می‌کنند، لباس‌های خود را آماده کنید. در 6.2 اینچ، رابین برگس مبارزه می کند. .."


آموزش لباس مناسب سفارشی: دوخت یک موسلین ساخته شده

Custom Fit Clothing: Sewing a Made-to-Measure Muslin

«اگر می‌خواهید لباس‌هایی را بدوزید که ظاهر و احساسی شبیه به یک میلیون دلار دارند، با یک خراطین آماده شروع کنید. در 6/2 اینچ، رابین برگس برای یافتن لباس‌هایی تلاش کرد. .."


آموزش لباس های خود را بدوزید: از الگوهای خیاطی مانند یک حرفه ای استفاده کنید

Sew Your Own Clothes: Use Sewing Patterns Like a Pro

"راه خود را باز کنید، برش دهید و بخیه بزنید تا در استفاده از الگوهای دوخت کاغذی متخصص شوید و یک قدم به کمد لباس رویاهای خود نزدیک شوید! در 6.2 اینچ، رابین برگ. .."