Justin Fike

نویسنده و نرد نویسندگی

و به عنوان یک داستان نویس، من هم دوست دارم در مورد نوشتن صحبت کنم!

از زمانی که یادم می آید عاشق داستان بودم. در کودکی، مادربزرگم برایم داستان‌هایی از ماجراجویی‌هایش را تعریف می‌کرد که در دشت‌های داکوتای جنوبی بزرگ می‌شد، در حالی که من به خواب می‌رفتم، یا سرم را پر از ملکه‌های پری، شوالیه‌های جستجوگر، و هر چیز دیگری می‌کردم. آن داستان‌ها نحوه‌ی دید من از جهان را شکل دادند و به من کمک کردند جایگاهم را در آن بفهمم. در نهایت، متوجه شدم که می‌خواهم داستان‌هایی بسازم که روزی برای شخص دیگری به همان اندازه مهم باشند.

تعقیب آن رویا مرا به دنبال مادام العمر هنر نویسنده، هم به تنهایی و هم با یادگیری از برخی از معتبرترین متخصصان در حوزه خود از طریق برنامه کارشناسی ارشد در نویسندگی خلاق در دانشگاه آکسفورد، سوق داد. از آن زمان، من 9 کتاب داستانی منتشر کرده ام و در حال حاضر در حال اتمام مجموعه داستانی فانتزی خود، The Farshore Chronicles هستم.

نوشتن پربارترین راه خلاقانه ای است که تا به حال تجربه کرده ام. همچنین گاهی اوقات خسته کننده، خسته کننده و طاقت فرسا است.

کاملاً پارادوکس است، نه؟ من متوجه شده ام که بیشتر چیزهای واقعاً با ارزش در زندگی دو طرفه هستند. چیزهایی مانند ورزش، ازدواج، فرزندپروری، پیگیری رویاهایتان از سخت ترین چیزهایی هستند که می توانید وقت خود را صرف آن کنید، من شخصاً داستان نویسی را به این لیست اضافه می کنم.

من می‌خواهم به مردم کمک کنم تا کتاب‌هایشان را بنویسند، زیرا واقعاً معتقدم که داستان‌ها برخی از قدرتمندترین چیزهای جهان هستند.

و پس از نوشتن صدها و صدها هزار کلمه، متوجه شدم که "چگونگی" نوشتن داستان های عالی نباید یک راز باشد. بسیاری از «نوشته‌های عالی» واقعاً به استراتژی‌ها و مؤلفه‌های اصلی مربوط می‌شوند که می‌توانیم آن‌ها را بفهمیم و ارتقا دهیم.

پس از اینکه با من یک داستان نویس هستید متشکرم! من عاشق تهیه منابع برای نویسندگان هستم، زیرا فکر می کنم ما از متعهدترین و جالب ترین افراد خارج هستیم.

امیدوارم این کلاس ها به شما کمک کند کتاب خود را تمام کنید و داستان خود را بگویید! می توانید منابع رایگان و موارد دیگر را در مورد کتاب های من در www.justinfike.com

پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن توضیحات واضح: چگونه صحنه هایی را بسازید که داستان شما را فوق العاده کند

Writing Vivid Descriptions: How to Craft Scenes That Supercharge Your Story

"چگونه داستان هایی می نویسید که خوانندگان شما نمی توانند آن ها را کنار بگذارند؟ این یکی از سؤالاتی است که هر نویسنده باید خودش بپرسد و به آن پاسخ دهد، ب. .."


آموزش بیشتر بنویسید، سریعتر بنویسید: بر چهار مرحله نوشتن مسلط شوید

Write More, Write Faster: Master the Four Stages of Writing

"چگونه می توانم بهره وری نویسندگی خود را افزایش دهم؟ این واقعاً سوال " جام مقدس" برای همه نویسندگان است، چه تازه شروع کرده اید یا در حال حاضر چندین مقاله داشته باشید.


آموزش آزمایشگاه داستان: چگونه شخصیت های فراموش نشدنی بنویسیم

Story Lab: How To Write Unforgettable Characters

«ایندیانا جونز، الیزابت بنت، جی گتسبی، کتنیس اوردین، ژان والژان، اسکارلت اوهارا. مهم نیست ژانر آنها، شخصیت های بزرگ همه یک چیز را در میان می گذارند. .."


آموزش Story Lab: Nailing Your Narrative

Story Lab: Nailing Your Narrative

"آرواره ها، غرور و تعصب، بازی های گرسنگی، و بدبخت ها چه چیز مشترکی دارند؟ در کمال تعجب، خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید. این به این دلیل است که یک بار y. .."