Joseph Adam

طراح گرافیک

سلام، نام من جوزف است، من یک طراح گرافیک حرفه ای با بیش از 5 سال تجربه هستم. من با شرکت های زیادی کار کرده ام و بیش از 2500 طرح تولید کرده ام، با بیش از 625 مشتری کار کرده ام و از این خط کار پول زیادی به دست آورده ام. من روی بسیاری از نرم افزارها مانند Adobe Photoshop کار می کنم. تصویرگر. افتر افکت و غیره…
شما می توانید با تماشای و دنبال کردن دوره هایی که من تولید می کنم، یک طراح حرفه ای شوید. سالها متخصص برای شما کار می کنم، بنابراین مجبور نخواهید بود در محتوای رایگانی که 100٪ اسرار تجاری را ارائه می دهد، اینجا و آنجا نگاه کنید، زیرا من همه چیز را به طور کامل و گام به گام برای شما توضیح خواهم داد تا زمانی که تبدیل به یک شوید. طراح حرفه ای.

دوره های این مدرس:

آموزش Premiere Plus: چالش 30 روزه برای یادگیری Adobe Premiere Pro

Premiere Plus : 30 days challenge to learn Adobe Premiere Pro

"این کلاس یک برنامه کامل برای یادگیری ویرایش ویدئو با استفاده از Adobe premiere pro در 30 روز است. همانطور که شما به عنوان یک مبتدی بدون دانش در زمینه ویرایش تا زمانی که متوجه شوید شروع خواهید کرد."


آموزش Adobe Premiere Rush: ویدیوهای YouTube خود را به روشی آسان ویرایش کنید

Adobe Premiere Rush: Edit your YouTube videos in an easy way

"دوره Adobe Premiere Rush برای کاربران یوتیوب و افرادی است که ویدیوهای خود را می سازند، این دوره به شما کمک می کند تا ویرایش ویدیوهای خود را به صورت آسان و ساده یاد بگیرید."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد طراحان گرافیک آزاد

Freelance Graphic Designers Masterclass

"این دوره طراحی گرافیک برای هر کسی است که می خواهد در طراحی گرافیک تجاری حرفه ای باشد و به صورت آنلاین کار کند تا بر اساس مهارت های خود درآمد مناسبی کسب کند.


آموزش کارگاه موشن گرافیک: پروژه کامل

Motion Graphic Workshop : Full Project

"این کارگاه موشن گرافیک یک کارگاه کامل است که از ابتدا تا انتها موشن گرافیک را به شما آموزش می دهد. ما از صفر شروع می کنیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه ..."


آموزش ویرایش ویدیو در Adobe Premiere Pro CC: اصول اولیه را بیاموزید

Video Editing In Adobe Premiere Pro CC : Learn The Basics

"شما می خواهید ویرایش ویدیو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و تجربه ای در این زمینه ندارید، نگران نباشید در این دوره تمام اصول اولیه آن را یاد خواهید گرفت."


آموزش Premiere Pro: درجه بندی رنگ از صفر تا قهرمان

Premiere Pro : Color grading from zero to hero

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه فیلم ها را با بهترین کیفیت ممکن درجه بندی و ویرایش رنگ کنید. درس های ارائه شده در این کلاس عملی هستند."


آموزش معرفی DaVinci Resolve

Introduction to DaVinci Resolve

"سلام، در این کلاس کار با نرم افزار Davinci Resolve را یاد می گیرید، این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو در جهان محسوب می شود.


آموزش illustrator plus: 30 روز چالش برای یادگیری illustrator

illustrator plus : 30 days challenge to learn illustrator

"به کلاس Adobe Illustrator خوش آمدید. این کلاس یک برنامه کامل برای یادگیری طراحی گرافیک و نرم افزار Adobe Illustrator تنها در 30 روز است. کلاس s. .."


آموزش افترافکت: راه شما برای یادگیری موشن گرافیک

After effects : your way to learn motion graphics

"این دوره افترافکت موشن گرافیک یک دوره حرفه ای برای مبتدیان است تا سطح خود را در موشن گرافیک ارتقا دهند زیرا دوره از ابتدا شروع می شود."


آموزش Photoshop plus: چالش 30 روزه برای یادگیری adobe photoshop

Photoshop plus : 30 days challenge to learn adobe photoshop

"به کلاس من خوش آمدید تا فتوشاپ را از ابتدا یاد بگیرید. این کلاس یک برنامه کامل برای یادگیری طراحی گرافیک با فتوشاپ است و نه یک کلاس معمولی به jus. .."