Carolyn Owsiany

طراح، کاوشگر، عاشق رنگ!

من کارولین اوسیانی هستم، طراح و تصویرگری که عاشق تایپوگرافی، رنگ‌ها و کاوش در جهان از طریق هنر و طراحی است.

من عاشق کاری هستم که انجام می دهم و دوست دارم در مورد هنر و طراحی صحبت کنم. یادگیری یکی از فعالیت های مورد علاقه من است. من به دانشگاه میشیگان رفتم و در آنجا مدرک کارشناسی خود را در طراحی هنر کسب کردم. من هنگام ساختن حرفه ام به عنوان یک طراح گرافیک چیزهای زیادی یاد گرفته ام و در طول سال ها مهارت هایی در حروف دستی، عکاسی، انیمیشن و حتی فیلمبرداری کسب کرده ام.

من هویت های برند، مفاهیم بصری/استراتژی ها، تصاویر، کتاب ها، حروف، و تجربیات وب سایت را ایجاد می کنم. نمونه کارها را در اینجا بررسی کنید تا ببینید روی چه چیزی کار کرده ام.

مشتاقانه منتظر آشنایی شما هستم :)

کارولین

دوره های این مدرس:

آموزش یک مطالعه موردی طراحی UX/UI جذاب در Figma ایجاد کنید

Create an Engaging UX/UI Design Case Study in Figma

"کارنامه یک طراح همه چیز است. این کلید آنها برای یافتن مشاغل و به نمایش گذاشتن تخصص و مهارت هایی است که در طول حرفه خود پیشرفت کرده اند. با این حال، طراحی یک نمونه کار ...."


آموزش طراحی اطلاعات: یک کمپین داده محور در Figma ایجاد کنید

Information Design: Create a Data-Driven Campaign in Figma

"همه طراحان طراحان اطلاعات هستند! جهان پر از اطلاعات است و وظیفه طراح این است که آن را درک کند، سازماندهی کند و به دیگران کمک کند تا آن را درک کنند..."


انیمیشن برای طراحی گرافیک: یک فیلم آموزشی کوتاه بسازید

Animation for Graphic Design: Make a Short Educational Video

"آیا علاقه مندید مهارت های طراحی گرافیک خود را ارتقا دهید تا آن لمس *جادویی* را به کار خود اضافه کنید؟ دنیای طراحی گرافیک به سرعت در حال حرکت است. .."


آموزش تایپوگرافی همه جا است: پیمایش فونت ها، آهنگ و ترکیب

Typography is Everywhere: Navigating Fonts, Tone & Composition

«تایپ همه جا هست! در ایمیل‌های ما، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، تابلوهای خیابانی که با آن رانندگی می‌کنیم و کسی همه آن‌ها را طراحی کرده است.  خیلی چیزها وجود دارد که می‌توانید با فونت‌هایی بیان کنید.