Valp Maciej Hajnrich

والپ ماسیج هاجنریچ توهم‌پرداز گرافیک، هنرمند دیجیتال مستقل تمام وقت، کارگردان هنری، تصویرگر، هنرمند مفهومی و نقاش دیجیتال مستقر در کاتوویتس، لهستان است. آثار هنری Valp با رنگ های روشن و انرژی پر جنب و جوش مشخص می شود. خلاقیت‌های «توهم‌گرای گرافیکی» که خود را به‌عنوان «توهم‌گرای گرافیک» نامیده می‌شود، شباهتی به کارهایی که هم‌عصرانش انجام می‌دهند، نیست و در وب‌سایت‌ها، جلد آلبوم‌ها، تبلیغات تلویزیونی و اتوبوس‌های لندن به نمایش درآمده است. کار Valp به رسمیت شناخته شده است، که در هنرهای دیجیتال، مجله فتوشاپ پیشرفته، فتوشاپ عملی، لوگوس، Aktivist و مجله Wizz in-flight و غیره به نمایش درآمده است. او علاقه زیادی به حرفه انتخابی خود دارد، چیزی که 15 سال پیش به عنوان یک سرگرمی شروع شد، به یک حرفه کامل تبدیل شده است. این هنرمند خودآموخته از تصاویر موجود در دنیای اطرافش، از ایستا تا متحرک، باستانی تا معاصر الهام می گیرد و از ترکیبی از دستکاری عکاسی و جلوه های دستی استفاده می کند تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کند. او به طور گسترده در مورد هر قطعه ای که به او سفارش داده می شود تحقیق می کند تا مطمئن شود که تأثیرات درست به دست آمده و پیام صحیح منتقل می شود. او در اوقات فراغت خود روی پروژه های خلاقانه شخصی کار می کند و سبک و تکنیک را آزمایش می کند. او همچنین عضو انجمن هنرهای دیجیتال Depthcore و Keystone Design Union است.
دوره های این مدرس:

آموزش ترکیب مدل های سه بعدی در نقاشی های دیجیتال دو بعدی در فتوشاپ

Blending 3D Models into 2D Digital Paintings in Photoshop

در این دوره، ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه از تکنیک های دستکاری عکس در فتوشاپ برای ترکیب یک مدل سه بعدی در یک نقاشی دیجیتال دو بعدی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Poser 10, Photoshop CC (2014).


آموزش نقاشی مفهومی عرفانی در فتوشاپ

Painting Mystical Concept Art in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ یاد می گیریم که چگونه با تکنیک های نقاشی دیجیتال و دستکاری عکس، هنر مفهومی سورئال خلق کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC (2014)، Painter 2015.


آموزش نقاشی دیجیتالی تصاویر زنده در فتوشاپ

Digitally Painting Vivid Illustrations in Photoshop

در طول این درس ها، نحوه کار با نقاشی دیجیتال و تکنیک های دستکاری عکس در فتوشاپ را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC (2014).


آموزش پیاده سازی تکنیک های Bas Relief در فتوشاپ و ایلاستریتور

Implementing Bas Relief Techniques in Photoshop and Illustrator

در این دوره آموزشی فتوشاپ و ایلاستریتور، یاد خواهید گرفت که صحنه های فانتزی را با جلوه برجسته بیس بسازید و با استفاده از افکت بیس بر روی طرح های وکتور خود راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC (2015)، Illustrator...


آموزش مهارت های تسلط Adobe CC برای طراحی چاپ خلاقانه

Adobe CC Mastering Skills for Creative Print Design

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد آثار هنری دوبعدی و طرح‌بندی‌های متعدد برای طراحی چاپ را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2015، Illustrator CC 2015.


آموزش طراحی جمجمه سورئال در فتوشاپ

Designing a Surreal Skull in Photoshop

در طول این درس ها به مراحل مورد نیاز برای رنگ آمیزی جمجمه از ابتدا و چگونگی تبدیل شدن آن به یک پس زمینه سنگی خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC (2014).


آموزش ساخت کارت های بازی هنری در فتوشاپ

Creating Artistic Playing Cards in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ، نحوه ایجاد کارت بازی در فتوشاپ را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC (2014)، Painter 2015.


آموزش ایجاد آثار هنری دیجیتالی سبک در فتوشاپ

Creating Stylized Digital Artwork in Photoshop

در طول این آموزش های فتوشاپ، یاد می گیریم که چگونه با کار با عکس و نقاشی دیجیتال، هنر دیجیتال انتزاعی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014، Corel Painter 2015.