Chris Frisch

کریس فریش یک مشاور فناوری اطلاعات است که در فناوری زیرساخت شبکه تخصص دارد. او مالک و مهندس ارشد شرکت Tactical Technology Solutions است. کریس دارای مدرک علم و فناوری و دارای گواهینامه از سیسکو، سه گواهینامه از Juniper و دو گواهینامه از Avaya است. کریس شبکه‌ها و فایروال‌ها، روترها، سوئیچ‌های L2، سوئیچ‌های مسیریابی L3، لوازم خانگی SSL VPN و سیستم‌های تلفن را برای شبکه‌های اداری کوچک تا 6000 محیط بیمارستانی کاربر طراحی کرده است. کریس اکنون بخشی از دانش و تجربه خود را در تولید مجموعه آموزشی Juniper به اشتراک می گذارد تا به مهندسان دیگر کمک کند تا گواهینامه دریافت کنند و محصولات Juniper را یاد بگیرند.
دوره های این مدرس:

آموزش Juniper JNCIS-SEC - مقدمه ای بر امنیت و مناطق Junos

Juniper JNCIS-SEC – Introduction to Junos Security and Zones

این دوره دانش آموزان را با امنیت و مناطق از دیدگاه Junos آشنا می کند. ما در مورد مفاهیم، ​​عملکرد و عملکرد Junos Security و Zones در رابطه با پلتفرم SRX صحبت خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد.


آموزش Juniper JNCIA-Junos - مقدمه ای بر سیستم عامل Junos

Juniper JNCIA-Junos - Introduction to Junos OS

اصول اولیه پلتفرم Juniper Junos OS را با نمایش‌ها و آزمایشگاه‌ها بیاموزید. این دوره به شما آنچه را که برای کار با تجهیزات مبتنی بر سیستم عامل Juniper Junos نیاز دارید و همچنین شما را برای قبولی در آخرین آزمون JNCIA-Junos با شماره JN0-102 آماده می کند.


آموزش Juniper JNCIS-ENT BGP Routing

Juniper JNCIS-ENT BGP Routing

این دوره بر روی سطح BGP Juniper JNCIS متمرکز شده است. این دوره برای آموزش BGP به دانش آموزان از دیدگاه Juniper در سطح پیشرفته طراحی شده است.