Lawrence Mann

لاورنس مان، تصویرگر ساکن بریتانیا، بیش از 15 سال از حرفه خود لذت برده است. او به اندازه کافی خوش شانس بوده است که برای شرکت هایی مانند سونی، نوکیا، متل، بی بی سی، کانال 4، یاماها، مارول و همچنین جلدهایی برای بسیاری از رمان های بزرگ و کتاب های جوان خلق کرده است. اخیراً، او بسیار مفتخر بود که از او خواسته شد تا تصویر جلد Corel Painter Essential 5 را ایجاد کند. لارنس معتقد است که همه تصاویر باید داستان خوبی را بیان کنند. مخصوصاً وقتی این تصاویر کتاب‌ها را تزئین می‌کنند یا به گسترش مفاهیم برای بازی کمک می‌کنند - "یک تصویر باید بتواند برجسته باشد و مخاطب خود را جذب کند. بهترین تصاویر آن‌هایی هستند که بینندگان را تشویق می‌کنند تا داستان را بخوانند و آن را زیبا کنند."
دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی اژدهای پویا در فتوشاپ

Painting a Dynamic Dragon in Photoshop

در طول این درس ها، ما یک اژدها را با حس واقعی قدرت، سرعت و عمل نقاشی می کنیم. همچنین نقاط تمرکز و جزئیات، مانند ترازو و آتش را بررسی و توسعه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.


آموزش نقاشی های دیجیتال خود را در فتوشاپ به سطح بعدی ببرید

Taking Your Digital Paintings to the Next Level in Photoshop

در این آموزش می آموزیم که چگونه با استفاده از تکنیک های ساده ای که می توانید بارها و بارها در فتوشاپ از آنها استفاده کنید، یک نقاشی دیجیتال خوب را به یک نقاشی دیجیتال عالی تبدیل کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.


آموزش توسعه گزینه های کلاه فضایی در فتوشاپ

Developing Space Helmet Options in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ، نحوه رنگ آمیزی کلاه ایمنی صلیبی فضایی را به گونه ای بررسی خواهیم کرد که بتوانیم تغییرات نامحدودی ایجاد کنیم که حتی خواستارترین مشتری را نیز راضی کند. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.