Iris Classon

Iris Classon یک سخنران، نویسنده، وبلاگ نویس، MVP مایکروسافت C# و عضو MEET (تیم کارشناسان توسعه یافته مایکروسافت) با اشتیاق فوق العاده به برنامه نویسی است. او مسیر شغلی قابل توجهی داشته است که ثابت می کند هیچ چیز غیرممکن نیست - تغییر از یک متخصص تغذیه بالینی دارای مجوز و ثبت شده به یک توسعه دهنده نرم افزار با ده ها گواهینامه و یک شغل توسعه دهنده تمام وقت در شرکت های مشهور. او در چندین مقاله روزنامه، مقالات آنلاین و پادکست ها مانند Hanselminutes، Computer Sweden و Developer Magazine به نمایش درآمده است. او به‌عنوان یک سخنران پرطرفدار و مکرر در کنفرانس‌هایی مانند TechDays، کنفرانس توسعه‌دهندگان اسکاندیناوی و گروه‌های کاربری مختلف، به‌خاطر سبک ارائه منحصربه‌فرد، خلاقانه و نشاط‌آورش شناخته می‌شود. آیریس میزبان در Get Up and Code است! پادکست، و در اوقات فراغت خود به عنوان یک متخصص تغذیه، کار حرفه ای انجام می دهد و در جامعه توسعه دهندگان بسیار درگیر است. او همچنین از ورزش های شدید مانند دویدن با پای برهنه، دوچرخه سواری در کوهستان، وزنه برداری و غواصی و البته مسافرت لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر ساخت برنامه های فروشگاه جهانی با سی شارپ و XAML

Introduction to Building Universal Store Apps With C# and XAML

این دوره اصول گسترده برنامه های فروشگاه جهانی و به اشتراک گذاری کد در دات نت و WinRT را برای توسعه دهندگان XAML پوشش می دهد. ما نگاهی می اندازیم به نحوه اشتراک گذاری نماها، دارایی ها، منابع و کد، و همچنین گزینه های مختلفی که برای اشتراک گذاری داریم.


آموزش توسعه کراس پلتفرم در دات نت و WinRT

Cross-platform Development in .NET and WinRT

بیاموزید که چگونه می‌توانید با استفاده از فایل‌های پیوندی و کتابخانه‌های کلاس قابل حمل در دات‌نت و WinRT برنامه‌های متقابل پلتفرم ایجاد کنید.


آموزش برنامه نویسی - برنامه نویس بهتر بودن

Learning To Program - Being A Better Programmer

آیا می خواهید متخصص شوید؟ این دوره پر از نکات، استراتژی ها و توصیه های عملی است که به شما کمک می کند تا به بالاترین سطح رسیده و یک توسعه دهنده نرم افزار خبره شوید.


آموزش تشخیص نوری کاراکتر با زمان اجرا ویندوز

Optical Character Recognition with Windows Runtime

این دوره مقدمه ای جامع بر کتابخانه Windows Runtime Optical Character Recognition و همچنین مقدمه ای کلی برای تشخیص کاراکتر نوری ارائه می دهد. ما همچنین ادغام با سنتز گفتار، ترجمه، الگو...