Bobby Meador

بابی میدور یک مهندس ارشد امنیت شبکه با 14 سال تجربه در پشتیبانی از شبکه های سطح سازمانی است. او مسئول توسعه، پیاده سازی و حفظ راه حل های امنیتی در بسیاری از مشتریان سازمانی ثروت ۱۰۰ است. او در تمام جنبه های راه حل های امنیتی Check Point Software متخصص است و دارای گواهینامه Master Architect Certified Checkpoint است. بابی همچنین از روترهای سیسکو، سوئیچ‌ها، امنیت ASA و پلتفرم‌های مرکز داده Nexus پشتیبانی می‌کند. بابی همچنین گواهی بر فرصت هایی است که کار سخت و فداکاری به یک متخصص فناوری اطلاعات که رویا و اشتیاق واقعی به فناوری دارد، می دهد. هنگامی که روی حل مسائل شبکه کار نمی کنید، می توانید متوجه شوید که او با خانواده اش وقت می گذراند یا نمایشگر نور کریسمس عالی بعدی خود را طراحی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Check Point Certified Security Administrator: پشتیبان گیری و به روز رسانی

Check Point Certified Security Administrator: Backup and Updating

این دوره آموزشی مدیریت امنیت چک پوینت، مهندسان شبکه را برای تهیه نسخه پشتیبان و به روز رسانی راه حل امنیتی شبکه که 100 درصد از تمام شرکت های Fortune 100 در سراسر جهان به آن اعتماد دارند، آماده می کند.


آموزش Check Point Certified Security Administrator: Install & Deploy

Check Point Certified Security Administrator: Install & Deploy

دوره مدیریت امنیت چک پوینت، مهندسان شبکه را آماده می‌کند تا راه‌حل امنیت شبکه مورد اعتماد 100٪ از تمام شرکت‌های Fortune 100 در سراسر جهان را به کار گیرند. این همچنین شما را برای به دست آوردن یک موقعیت جدید یا ارتقاء مهارت های خود در ...