Christian Chang

کریستین چانگ یک توسعه دهنده، مدرس و نویسنده بازی های ویدیویی است. او بیش از 12 سال در صنعت بازی های ویدیویی کار کرده است. از استارت آپ های کوچک گرفته تا غول هایی مانند الکترونیک آرتز. کریستین به عنوان یک هنرمند سه بعدی و طراح سطح روی بازی های ویدیویی متعددی کار کرده است که به او درک گسترده ای از توسعه بازی می دهد. کریستین کار خود را به عنوان یک هنرمند سه بعدی در موسسه MOVES دانشکده تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی آغاز کرد. زمانی که در آنجا روی ارتش آمریکا: عملیات به عنوان یک هنرمند سه بعدی کار می کرد، سپس به عنوان یک طراح سطح بر روی ارتش آمریکا: نیروهای ویژه کار می کرد. او سپس به سمت الکترونیک آرتز رفت، جایی که آثارش عبارتند از جیمز باند: از روسیه با عشق، تور تایگر وودز PGA '07، مدال افتخار هوابرد، و مدال افتخار. او در LucasArts روی Star Wars 1313 کار کرد و در دموی Star Wars 1313 E3 طراح سطح بود. در حال حاضر کریستین یک طراح سطح ارشد در KIXEYE است. کریستین همچنین در آکادمی هنر دانشگاه تدریس می کند و دوره های Unreal Engine 3 را در LucasArts در سانفرانسیسکو و LucasArts سنگاپور تدریس کرده است. کتاب "مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش و بافت سلاح های بازی سه بعدی" او در سال 2006 منتشر شد و در حال حاضر مشغول کار بر روی دومین کتاب مرتبط با بازی های ویدئویی خود است.
دوره های این مدرس:

آموزش پخش سطحی با استفاده از Kismet در UDK

Level Streaming Using Kismet in UDK

در طول این درس‌ها، از UDK برای یادگیری نحوه راه‌اندازی استریم سطح، تمرکز بر استفاده از سیستم اسکریپت‌نویسی بصری Kismet و سیستم فریم‌بندی کلیدی سینمایی Matinee استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ژوئیه 2013 UDK Beta، Photoshop CS 3.


آموزش ساخت پازل سوم شخص اکشن ماجراجویی در UDK

Creating an Action-adventure 3rd Person Puzzle in UDK

در این آموزش، نحوه ایجاد یک نوع پازل گیم پلی که معمولاً در بازی های اکشن ماجراجویی سوم شخص دیده می شود را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ژوئیه 2013 UDK بتا.