Jesse Stay

جسی استی یک سخنران، نویسنده، وبلاگ نویس و کارآفرین است که در مورد موضوعات رسانه های اجتماعی و معماری رسانه های جدید می نویسد و مشاوره می کند و شکاف بین "فنی" و "اجتماعی" را برای بازاریابان و توسعه دهندگان پر می کند. جسی چهار کتاب نوشته است -- دو کتاب اخیرش، توسعه اپلیکیشن فیس بوک برای آدمک ها، و Google+ For Dummies که اخیرا منتشر شده است، وسعت دانش جسی را نشان می دهد. جسی همچنین به عنوان یکی از 20 توسعه دهنده ای که در توییتر دنبال می شود و یکی از 10 کارآفرینی که در توییتر دنبال می شود توسط وبلاگ برتر فناوری Mashable.com انتخاب شد. جسی در طول کار روزانه خود به عنوان یک استراتژیست رسانه های اجتماعی برای کلیسای عیسی مسیح مقدسین روز آخر خدمت می کند، سازمانی با بیش از 14 میلیون عضو، برخی از بزرگترین تلاش های بشردوستانه و خدماتی در جهان، و یک استراتژی بین المللی بسیار منحصر به فرد. برای رسانه های اجتماعی جسی همچنین میزبان وبلاگ موفق خود، Stay N Alive است، شاید وبلاگ شماره 1 فناوری در یوتا باشد و به طور مرتب در Techmeme.com نمایش داده می شود. جدای از آن، مقالات جسی در سایت هایی مانند LouisGray.com، دو وبلاگ برتر فیس بوک، InsideFacebook و AllFacebook و همچنین Venturebeat به نمایش گذاشته شده است. همچنین می توانید پوشش و وسعت تأثیر جسی بر Delicious را مشاهده کنید. می توانید او را در وبلاگ او، در +Google، در فیس بوک یا در لینکدین پیدا کنید. برای یک جلسه مشاوره پرجمعیت در مورد اینکه چگونه استراتژی کسب و کار شما می تواند از طریق ادغام فن آوری ها و فلسفه رسانه های اجتماعی سود ببرد، با او تماس بگیرید! یا او را برای سخنرانی بعدی خود رزرو کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش توییتر برای تجارت

Twitter for Business

هم برای توسعه دهندگان و هم برای حرفه ای ها، این دوره از ابتدا در مورد چگونگی ایجاد ارزش برای برنامه یا تجارت خود با استفاده از توییتر شروع می شود.


آموزش Google+ برای کسب و کار

Google+ For Business

مروری بر آنچه که هر کسب و کاری باید بداند تا با استفاده از Google+‎ از رقبا پیشی بگیرد.


آموزش مقدمه ای بر Facebook Graph API

Introduction to the Facebook Graph API

همه چیزهایی که برای ساخت اولین اپلیکیشن فیس بوک خود باید بدانید. این دوره دوره مقدماتی قبلی Jesse Stay را در توسعه فیس بوک گسترش می دهد و شما را به یک برنامه اجتماعی کاملاً کاربردی در فیس بوک می برد.


آموزش تبلیغات موثر فیسبوک

Effective Facebook Advertising

توسعه دهندگان تمام قدرت را در تبلیغات فیسبوک در اختیار دارند. ترفندهایی را بیاموزید که فقط بازاریابان فکر می کنند با این دوره آموزشی تبلیغات برنامه های خود از طریق فیس بوک می دانند.


آموزش شروع با توسعه اپلیکیشن فیس بوک

Getting Started With Facebook Application Development

اصول اولیه دانستن و درک آنچه می توانید با پلتفرم فیس بوک انجام دهید.


آموزش استراتژی های داخلی برای رشد پایگاه کاربری شما

Inside Strategies for Growing Your Userbase

شما اولین برنامه یا وب سایت خود را ایجاد کرده اید. حالا چی؟ در این دوره، Jesse Stay نکاتی را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید از آنها برای رشد چشمگیر پایگاه کاربری با هزینه کم یا بدون هزینه استفاده کنید.