Jacek Irzykowski

Jacek Irzykowski بیش از 10 سال است که در صنعت CG کار می کند، 5 سال گذشته در بخش VFX سپری شده است. Jacek فارغ التحصیل معماری، کار خود را به عنوان یک هنرمند بصری معماری آغاز کرد. او در تولید تصاویر برای شرکت‌های مختلف در استرالیا و چین شرکت داشت که از جمله آنها می‌توان به C3Di، Cox Architects، IDF Global و شرکت والت دیزنی اشاره کرد. جاکک تعدادی جوایز در زمینه تجسم دریافت کرد در حالی که مجموعه مهارت های خود را به سمت نقاشی مات می ساخت. او در سال 2011 وارد این حوزه از صنعت VFX شد و از آن زمان در ساخت فیلم هایی مانند «گتسبی بزرگ»، «پس از زمین» و «من فرانکشتاین» مشارکت داشت. تخصص او همچنین در طراحی مفهومی محیط، نقاشی دیجیتال، بافت و توسعه بصری نهفته است. در طول زندگی حرفه ای، مسئولیت های Jacek شامل هدایت هنری و هدایت خلاقانه برای پروژه های مختلف بود.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد مفهوم هنر معبد باستانی در فتوشاپ

Creating Ancient Temple Concept Art in Photoshop

در این سری از آموزش ها، ما قصد داریم یک هنر مفهومی بر اساس رندر مدل سه بعدی ساده ایجاد کنیم که آن را در فتوشاپ به یک محیط باورپذیر و آخرالزمانی ارتقا می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.