Scott Seely

اسکات سیلی رئیس کارخانه Jeanius, Inc. (http:jeaniusfactory.com) است. او مدیر منطقه ای مایکروسافت و MVP مایکروسافت (http:mvp.microsoft.comprofilesSeely) است. او در http:scottseely.com وبلاگ می نویسد. او یکی از اعضای فعال جامعه دات نت در منطقه شیکاگو است که به تأسیس آن کنفرانس، سازماندهی کمپ های کد و سخنرانی در گروه های کاربر در سراسر منطقه کمک کرد. اسکات پنج کتاب و ده ها مقاله در زمینه توسعه نرم افزار تالیف کرده است. زمانی که اسکات از کامپیوتر خود دور است، از آشپزی، یک دور گلف، یک آبجو خوب و معاشرت با سه فرزندش و همسر فوق العاده اش لذت می برد. اسکات را در توییتر در @sseely دنبال کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش سرویس حافظه پنهان Microsoft Azure

Microsoft Azure Caching Service

سرویس کش Windows Azure یک کش در حافظه را برای استفاده در برنامه های مبتنی بر Windows Azure ارائه می دهد.


آموزش سرویس کنترل دسترسی Microsoft Azure

Microsoft Azure Access Control Service

سرویس کنترل دسترسی Windows Azure مکانیزم فدراسیون امنیتی را ارائه می دهد که در سراسر شرکت و اینترنت کار می کند.


آموزش WCF برای معماران

WCF For Architects

این دوره نحوه استفاده از WCF را در معماری برنامه شما پوشش می دهد


آموزش مهاجرت برنامه های اینترنتی به Azure

Migrating Internet Applications to Azure

در این دوره، ما به یک برنامه معمولی نگاه می کنیم: مدیریت ادعاها برای پشتیبانی مشتری. ما با استفاده از Windows Azure SQL Database، Service Bus، Access Control Service و Windows Azure بسیاری از برنامه ها را به Windows Azure منتقل می کنیم.


آموزش SQL Azure

SQL Azure

SQL Azure RDBMS مایکروسافت برای ابر است. این دوره نحوه استفاده از SQL Azure را برای برنامه هایی که در بخش شما، در مرکز داده و در فضای ابری زندگی می کنند را نشان می دهد.


آموزش معماری سیستم های توزیع شده دات نت

.NET Distributed Systems Architecture

این دوره یک نمای کلی از معماری و فناوری مورد استفاده برای ساخت سیستم های توزیع شده بر روی پلت فرم مایکروسافت ارائه می دهد


آموزش Windows Azure AppFabric

Windows Azure AppFabric

Windows Azure AppFabric شامل سه سرویس اصلی است: Cache، Access Control و Service Bus. این دوره تمام حوزه های این خدمات را پوشش می دهد.


آموزش ساخت اجزای زمان اجرا ویندوز

Building Windows Runtime Components

در این دوره آموزشی، یاد می گیریم که چگونه اجزای زمان اجرا ویندوز را در سی شارپ بسازیم تا از آنها در هر برنامه فروشگاهی ویندوز استفاده شود، خواه برنامه با دات نت، سی پلاس پلاس یا جاوا اسکریپت نوشته شده باشد.


آموزش WCF 4 ویژگی های جدید

WCF 4 New Features

این دوره تعدادی از پیشرفت های WCF 4.0 را در نسخه WCF 3.5 SP1 توضیح می دهد.


آموزش اتوبوس سرویس Microsoft Azure

Microsoft Azure Service Bus

گذرگاه سرویس Windows Azure ستون فقرات پیام‌رسانی را برای برنامه‌هایی که در فضای ابری، در مرکز داده‌تان و در رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و دستگاه‌های تلفن همراه زندگی می‌کنند، فراهم می‌کند.