Avril Salter

دکتر سالتر مشاور، نویسنده و مربی فنی با بیش از 20 سال تجربه در صنعت در استقرار شبکه ها و مدیریت عملیات فناوری اطلاعات است. او سمت‌های اجرایی و فنی در استارت‌آپ‌های کوچک و شرکت‌های بزرگ از جمله آی‌بی‌ام، اینتل، مایکروسافت، موتورولا و اسپرینت داشته است. تجربه عملیاتی دکتر سالتر شامل اداره یک بخش فناوری اطلاعات سازمانی برای یک شرکت بزرگ با امکانات مهندسی و تولید بین المللی است. او برای اولین بار در دهه 90 شروع به کار بر روی شبکه های محلی بی سیم کرد و بیش از 10 سال به مهندسان سیسکو در مورد شبکه های محلی بی سیم آموزش داد. دکتر سالتر به طور گسترده در اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوس آرام جنوبی کار کرده است. دکتر سالتر دکترای خود را دریافت کرد. در رشته مهندسی از دانشگاه ریدینگ، انگلستان و دارای چندین گواهینامه صنعت و فروشنده است.
دوره های این مدرس:

آموزش Cisco CCNP Wireless: Conducing Unified Wireless Site Survey Pt 2

Cisco CCNP Wireless: Conducting Unified Wireless Site Survey Pt 2

بخش 2 از 2 در سری بررسی سایت بی سیم یکپارچه سیسکو (CUWSS). این دوره نحوه انجام یک نظرسنجی سایت بی سیم را پوشش می دهد تا بتوانید در اولین بار WLAN خود را درست راه اندازی کنید و چگونه شبکه موجود خود را عیب یابی کنید تا مطمئن شوید ...


آموزش تجزیه و تحلیل پروتکل هسته Wireshark

Wireshark Core Protocol Analysis

این دوره شما را قادر می سازد تا از Wireshark برای درک و تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه که بر روی شبکه سازمانی شما عبور می کند استفاده کنید.


آموزش Cisco CCNA Wireless: شبکه بی سیم و امنیت یکپارچه

Cisco CCNA Wireless: Unified Wireless Networking & Security

قسمت 2 از 3 در سری Cisco CCNA Wireless (640-722 IUWNE) برای هر کسی در نظر گرفته شده است که می خواهد گواهینامه CCNA (یا دانش معادل) خود را بسازد.


آموزش استفاده از Wireshark برای تجزیه و تحلیل و عیب یابی شبکه های Wi-Fi

Using Wireshark to Analyze and Troubleshoot Wi-Fi Networks

Wi-Fi رایج ترین شبکه بی سیم است که در سراسر جهان مستقر شده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه ترافیک Wi-Fi را ضبط کنید، ضبط Wi-Fi را در Wireshark تجزیه و تحلیل کنید، و مشکلات پیچیده Wireshark، از جمله احراز هویت 802.1X و QoS را عیب یابی کنید.


آموزش استفاده از Wireshark برای تجزیه و تحلیل و عیب یابی شبکه های Wi-Fi

Using Wireshark to Analyze and Troubleshoot Wi-Fi Networks

Wi-Fi رایج ترین شبکه بی سیم است که در سراسر جهان مستقر شده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه ترافیک Wi-Fi را ضبط کنید، ضبط Wi-Fi را در Wireshark تجزیه و تحلیل کنید، و مشکلات پیچیده Wireshark، از جمله احراز هویت 802.1X و QoS را عیب یابی کنید.


آموزش Cisco CCNA Wireless: طراحی و عیب یابی

Cisco CCNA Wireless: Design and Troubleshooting

قسمت 3 از 3 در سری Cisco CCNA Wireless (640-722 IUWNE) برای هرکسی در نظر گرفته شده است که می خواهد گواهینامه CCNA (یا دانش معادل) خود را بسازد.


آموزش Wireshark 2.0: Fundamentals

Wireshark 2.0: Fundamentals

این یک دوره آموزشی اساسی است که به شما دانشی را ارائه می دهد که برای استفاده از Wireshark 2.0 برای گرفتن بسته ها در هر رابط شبکه و نمایش، پیمایش و تجزیه و تحلیل این بسته بندی نیاز دارید.


آموزش Cisco CCNA Wireless: Wireless LAN Fundamentals

Cisco CCNA Wireless: Wireless LAN Fundamentals

قسمت 1 از 3 در سری Cisco CCNA Wireless (640-722 IUWNE) برای هر کسی در نظر گرفته شده است که می خواهد گواهینامه CCNA (یا دانش معادل) خود را بسازد.


آموزش Cisco CCNP Wireless: Conducing Unified Wireless Site Survey Pt 1

Cisco CCNP Wireless: Conducting Unified Wireless Site Survey Pt 1

بخش 1 از 2 در مجموعه بررسی سایت بی‌سیم یکپارچه سیسکو (CUWSS) نحوه انجام یک بررسی سایت بی‌سیم را پوشش می‌دهد تا بتوانید در اولین بار WLAN خود را درست راه‌اندازی کنید و چگونه شبکه موجود خود را برای اطمینان از انطباق عیب‌یابی کنید.


آموزش پیاده سازی امنیت بی سیم در یک محیط BYOD

Implementing Wireless Security in a BYOD Environment

این دوره، امنیت Wi-Fi را با تمرکز بر پیاده سازی WPA2 برای برآورده کردن نیازهای رو به رشد BYOD توضیح می دهد. این دوره با بحث در مورد حملات متداول بی سیم و اقدامات متقابل شروع می شود و سپس مکانیسم های مختلف امنیتی Wi-Fi را شرح می دهد. این گزینه‌های مختلف رمزگذاری، احراز هویت و احراز هویت پیام را با هم مقایسه و مقایسه می‌کند تا به شما در انتخاب مکانیسم‌های امنیتی مناسب برای سازمانتان کمک کند.