Gabriel Betancourt

-

A. Gabriel Betancourt بیش از 9 سال پیش کار در صنعت گرافیک کامپیوتری را آغاز کرد و تجربیات و استعدادهای خود را در بازی‌ها، موزیک ویدیوها و آگهی‌های تبلیغاتی به اشتراک گذاشته است. او در حال حاضر با Monarch Games، یک شرکت استارت آپی برای بازار موبایل کار می کند. قبل از آن، او هنرمند ارشد نورپردازی در اکتیویژن در مجموعه‌های پردرآمد Call of Duty برای Black Ops، World At War، Nazi Zombies و Zombietron بود. تجربه قبلی او شامل نورپردازی و مواد در Tomb Raider: Underworld برای Eidos now SquareEnix، Sony's Lair (برای PS3) و Legend of Spyro: A New Beginning (برای PS2) بود. گابریل از سال 1999 تا 2005 استودیو MindJuiceCG را تأسیس کرد و در آن کار کرد، جایی که استوری‌برد برای پروژه‌های تجاری ایجاد کرد و آهنگ‌سازی نور برای Bacardi، NBC، Univision، SBS، و FIFA World Cup Soccer، و همچنین موزیک ویدیو برای گروه راک پنجشنبه طراحی کرد. .

دوره های Gabriel Betancourt | دانلود آموزشهای Gabriel Betancourt:

آموزش Baking Light Maps برای محیط های بازی در Maya و mental ray

Baking Light Maps for Game Environments in Maya and mental ray

در این آموزش با پخت نقشه های لایت و ترکیب آنها برای محیط های بازی آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5.