در این آموزش مایا، ما به ایجاد توپولوژی کاربردی و کارآمد نگاه خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه از آن برای مدلسازی یک کاراکتر دقیق استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک موجود را برای استفاده در تلویزیون، فیلم یا چاپ مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2 و Autodesk Maya 2011.
در این آموزش، نحوه ایجاد یک تصویر سه بعدی برای استفاده روی جلد مجله را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5.
در این کارگاه یاد خواهیم گرفت که چگونه انواع اشیاء غیر ارگانیک را برای ایجاد یک صحنه کامل مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5.