Pat Imrie

پت ایمری یک هنرمند سه بعدی مستقل با 4 سال تجربه در صنعت انیمیشن است. او در طول دوران حرفه‌ای خود در زمینه‌های بسیاری از صنعت، از جمله برنامه‌های تلویزیونی، آگهی‌های تبلیغاتی، فیلم‌های انیمیشن بلند و آموزش کار کرده است. او این ثروت بزرگ را داشت که بر روی فیلم نامزد اسکار سیلوین شومت "Le Illusionist" کار کند، او همچنین از آموزش تمرین تولید سه بعدی با بسته های نرم افزاری مختلف برای بیش از 2 سال لذت برده است. اگرچه او در مدل‌سازی، مجسمه‌سازی و بافت‌سازی تخصص دارد، او همچنین یک متخصص عمومی بسیار ماهر با تجربه کار در بسیاری از رشته‌های سه بعدی است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی یک شخصیت فانتزی در مایا

Modeling a Fantasy Character in Maya

در این آموزش مایا، ما به ایجاد توپولوژی کاربردی و کارآمد نگاه خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه از آن برای مدل‌سازی یک کاراکتر دقیق استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش مجسمه سازی مفهوم مخلوق در ZBrush

Creature Concept Sculpting in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک موجود را برای استفاده در تلویزیون، فیلم یا چاپ مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2 و Autodesk Maya 2011.


آموزش سه بعدی برای تصویرسازی در مایا و فتوشاپ

3D for Illustration in Maya and Photoshop

در این آموزش، نحوه ایجاد یک تصویر سه بعدی برای استفاده روی جلد مجله را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5.


آموزش مدل سازی صحنه های بیرونی در مایا

Modeling Exterior Scenes in Maya

در این کارگاه یاد خواهیم گرفت که چگونه انواع اشیاء غیر ارگانیک را برای ایجاد یک صحنه کامل مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5.