Joseph Drust

جوزف دراست هنرمندی است که در نزدیکی شهر کوچک پیتسبورو، کارولینای شمالی زندگی می کند. او از کالج هنر و طراحی ساوانا با مدرک لیسانس هنرهای زیبا در طراحی بازی فارغ التحصیل شد. جوزف بیش از ده سال تجربه کار در صنعت بازی های ویدیویی به عنوان یک هنرمند شخصیت با تمرکز بر مدلینگ و مجسمه سازی دارد. او برای بازی هایی مانند Ghost Recon، Ghost Recon Advanced Warfighter، Splinter Cell: Pandora Tomorrow، Ben 10 Alien Force، و Earth Defense Force: Insect Armageddon، شخصیت هایی ایجاد کرده است. در حال حاضر، جوزف یک هنرمند ارشد شخصیت با یوبی سافت (سرگرمی طوفان سرخ) در کری، کارولینای شمالی است. کار او در حال حاضر شامل مجسمه سازی شخصیت برای عناوین بازی های نسل بعدی یوبی سافت است. جوزف همچنین یکی از اعضای تیم بتا برای ZBrush Pixologic و یک مربی معتبر ZBrush است. در اوقات فراغت، جوزف با فیگورهای وینیل Munny Kidrobot، ماهیگیری از کایاک خود در رودخانه های محلی، و مهتابی به عنوان طراحی گرافیکی و پشتیبانی فنی برای کسب و کار همسرش ماری، کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد موهای بلند با استفاده از FiberMesh در ZBrush

Creating Long Hair Using FiberMesh in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما یاد می گیریم که چگونه به سرعت موهای بلند را با استفاده از FiberMesh روی یک سر پایه ساده تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.