Garry Lewis

گری لوئیس کامپوزیت سه بعدی و ویرایش سیستم های Avid و Velocity را در انیمیشن چشم بی باک در کانزاس سیتی آموخت. او Fearless را ترک کرد تا کتابی درباره مایا بنویسد و برای سال بعد کار قراردادی برای شرکت خودش انجام داد. همچنین برخی از دوستان قدیمی با او تماس گرفتند و او را با یک کنسرت در Discreet دموی 3ds Max و Combustion در SIGGRAPH در لس آنجلس راه اندازی کردند. پس از آن، او توسط Sheperd’s Pie Production استخدام شد و در آنجا به عنوان یک هنرمند اصلی در یک انیمیشن کاملاً CG به نام "کمپ تابستانی" کار کرد. امروز او به عنوان مدیر هنری در FATS، اکنون MTSI، کار می کند. آنها از بازی های ویدئویی مانند فناوری و سلاح های واقعی برای آموزش نیروهای نظامی و مجری قانون استفاده می کنند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد تصویر HDRI در فتوشاپ و مایا

HDRI Image Creation in Photoshop and Maya

در این مجموعه ویدیوها نحوه ایجاد تصاویر HDRI برای نورپردازی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5، HDR Shop، Maya 2012.