Hal Rottenberg

هال روتنبرگ یک مهندس سیستم، Microsoft PowerShell MVP و VMware vExpert است که در Woodstock، جورجیا زندگی می کند. او بیش از سیزده سال تجربه در زمینه فناوری اطلاعات دارد در حالی که برای شرکت های بزرگی مانند Hewlett-Packard، IBM و The Home Depot کار می کند. وقتی صحبت از IT به میان می آید، علایق هال اتوماسیون و مجازی سازی است. او در محافل sysadmin برای میزبانی مشترک پادکست PowerScripting و ریاست سازمان PowerShellCommunity مشهور است. او همچنین نویسنده کتابی با عنوان "مدیریت زیرساخت های VMware با PowerShell: TFM" است که توسط SAPIEN Press در سال 2009 منتشر شد. هال قبل از حرفه خود به عنوان یک گورو PowerShell به شدت در جامعه پروتکل پیام رسانی فوری Jabber XMPP به عنوان عضوی از بنیاد نرم افزار جابر (که اکنون بنیاد استانداردهای XMPP نامیده می شود). او با ظرفیت طولانی مدت خود به عنوان مدیر وب‌سایت پروژه Psi که یک مشتری پیام فوری بسیار محبوب (میانگین 1500 بارگیری در روز) است که در شبکه XMPP کار می‌کند، به میزان کمتری در آن فضا نقش دارد. وقتی هال یک گیک بزرگ نیست، از مربیگری پسرانش در فوتبال و گذراندن وقت با همسر دوست داشتنی خود که از سال 1997 با او ازدواج کرده، لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش گزارش، نظارت و تشخیص با PowerCLI

Reporting, Monitoring and Diagnostics with PowerCLI

این دوره آموزشی غواصی عمیق به شما نشان می دهد که چگونه از قدرت PowerCLI برای محیط vSphere 4 خود استفاده کنید.


آموزش VMware vSphere PowerCLI: اصول اولیه

VMware vSphere PowerCLI: Basics

قسمت 1 از 2 سری VMware vSphere PowerCLI شما را با PowerCLI آشنا می کند و مدیریت اولیه هاست و ماشین های مجازی را به شما آموزش می دهد.


آموزش VMware vSphere PowerCLI: مدیریت پیشرفته

VMware vSphere PowerCLI: Advanced Management

قسمت 2 از 2 سری VMware vSphere PowerCLI به شما مفاهیم و عملکرد پیشرفته PowerCLI از جمله نحوه مدیریت ذخیره سازی و شبکه و ساخت گزارش ها را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت VMware vSphere با PowerCLI

Managing VMware vSphere with PowerCLI

این دوره آموزشی PowerCLI را معرفی می‌کند، برخی از اصول اولیه PowerShell را توضیح می‌دهد و سپس با نمایش‌های عملی به عمق می‌روید تا نحوه استفاده از PowerCLI برای مدیریت دنیای واقعی vSphere 4 را بیاموزید.