Federica Gioia

مشاور بهینه سازی تجارت الکترونیک

سلام، من فدریکا هستم و مشاور بهینه سازی تجارت الکترونیک هستم.

من در حال حاضر در دبی مستقر هستم، جایی که آژانس مشاوره تجارت الکترونیک خود، TechLab CMERCE را اداره می کنم.

من به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کنم تا عملکرد وب‌سایت‌های خود را بهبود بخشند و فروش بیشتری را افزایش دهند.
با بیش از ۷ سال تجربه در این زمینه، درک عمیقی از بهترین شیوه‌های تجارت الکترونیک و آخرین تکنیک‌های بهینه‌سازی دارم.

من با مشتریان کار می‌کنم تا اهداف و چالش‌های تجاری آن‌ها را درک کنم، و استراتژی‌های سفارشی‌سازی شده را برای کمک به آنها در دستیابی به موفقیت ایجاد کنم.

من مشتاق کمک به کسب و کارها در موفقیت آنلاین هستم و متعهد به ارائه نتایج برای مشتریانم هستم. در طول مسیر، متوجه شدم که نیاز به آموزش در دسترس و مقرون به صرفه تر در مورد بهینه سازی تجارت الکترونیک وجود دارد، که باعث شد دوره های آنلاین در این زمینه طراحی کنم. این دوره‌ها برای کمک به کارآفرینان و بازاریابان دیجیتال طراحی شده‌اند تا مهارت‌هایی را که برای موفقیت در دنیای تجارت الکترونیک نیاز دارند، بیاموزند.

اگر به دنبال بهبود عملکرد وب سایت تجارت الکترونیک خود هستید، خوشحال می شوم که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنم. چه از طریق مشاوره یک به یک و چه از طریق دوره های آنلاین، من به کسب و کارها کمک می کنم تا در دنیای دیجیتال موفق شوند.

حتماً خبرنامه من را بررسی کنید و در اینجا مشترک شوید تا به‌روزرسانی‌های ایمیلی در مورد دوره‌های جدید، محتوای جایزه، کارگاه‌ها، وبینارها و موارد دیگر را دریافت کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش E-Commerce Express: بهینه سازی وب سایت

E-Commerce Express: Website Optimization

"به اولین دوره از سری E-commerce Essentials، در مورد بهینه سازی وب سایت خوش آمدید. اگر شما یک کارآفرین یا بازاریاب دیجیتال هستید که به دنبال بهبود صفحه است. .."