Vidhyalakshmi Krishnan

خوش آمدید به من مهارت اشتراک نمایه ! من نام است Vidhyalakshmi Krishnan ، و من هستم یک آبرنگ یک هنرمند ، کار آزاد تصویر راتور ، و تجربه کاربری طراح . من داشتم داشتم یک اشتیاق برای هنر و طراحی از I بود یک جوان کودک و بوده اند ایجاد هنر و تصاویر برای به عنوان <آبگرم n> طولانی به عنوان من می توانم به خاطر بسپارم .

برای گذشته چهار سال ، من تدریس هنر و طراحی تا من کانال YouTube کانال ، و من هستم هیجان زده به آوردن من دانش تا مهارت اشتراک . در کلاس‌های من کلاس‌های من ، من خواهد بود آموزش همه مبانی و مبانی از نقاشی آبرنگ و گواش و همچنین تصویرسازی با استفاده از Procreate.

همچنین نکات و ترفندهای شخصی خود را نشان خواهم داد که به من کمک کرده تا یک هنرمند و طراح موفق باشم. چه یک هنرمند مبتدی یا یک هنرمند باتجربه باشید، مطمئن هستم که در کلاس های من چیزی ارزشمند و الهام بخش پیدا خواهید کرد.

من متعهد هستم که کلاس هایم را تا حد امکان جذاب و آموزنده کنم. هدف من این است که به دانش آموزانم کمک کنم تا هنرمندان و طراحان بهتری شوند و آثار هنری زیبا و الهام بخش خلق کنند. من مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزهای شگفت انگیزی می توانید با کلاس های من ایجاد کنید!

برای یادگیری هنر از اصول اولیه، کانال من را بررسی کنید، من همچنین در کلاس های پیشرفته اینجا در Skillshare

شرکت می کنم

از اینکه به صفحه Skillshare من سر زدید متشکرم! من دوست دارم شما را در کلاس ببینم! برای به‌روز ماندن در مورد تمام کلاس‌های آینده، حتما پیگیری کنید.

با من در ارتباط باشید!

|| فیس بوک || || Pinterest

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Procreate یک تصویر دختر زیبا ایجاد کنید

Create a Beautiful Girl Illustration using Procreate

"به این کلاس Skillshare خوش آمدید، من برای حضور شما در اینجا هیجان زده هستم! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک تصویر دخترانه خیره کننده و زیبا در Procrea ایجاد کنید. .."