Swathi Ganesha

هنرمند آبرنگ

سلام، من Swathi هستم و یک مهندس نرم افزار حرفه ای و یک هنرمند آبرنگ با علاقه هستم. من اهل بنگلور هند هستم، اما قلبم متعلق به میسور و سیرسی است <3. نقاشی برای من مانند مدیتیشن است و آبرنگ شخصاً به طرق مختلف به من کمک کرده است که حتی نمی توانم شروع کنم. توضیح دادن. این فقط یک سفر زیباست و من می‌خواهم شما را از طریق آن بگذرانم!

چه کسی نقاشی را در کودکی امتحان نکرده است؟ من فرقی نداشتم من کتاب های زیادی دارم که فقط با رنگ ها و رسانه های تصادفی پر شده اند. طراحی و پرسپکتیو همیشه برای من یک چالش بوده است، با این حال من عاشق نقاشی بودم. مطالعه بیشتر در اولویت قرار گرفت و از آنجایی که نمی توانستم "طراحی کنم" علاقه ام به هنر را از دست دادم.

من سفر نقاشی خود را در طول همه گیری همه گیر با وسایل مادرم (که اتفاقاً فرد با استعدادی است) دوباره شروع کردم و از آن زمان عاشق آبرنگ هستم. همه هنرمندان دیگر آنجا الهام بخش من هستند و من همیشه در حال یادگیری تکنیک های جدید از آنها هستم. فکر بودن یک مربی اشتراک مهارت، طراوت بخش است زیرا من از این پلتفرم چیزهای زیادی یاد گرفته ام.

اگر با دقت گوش کنید، آبرنگ با شما صحبت می کند!! Aaaaa و من دوست دارم هر چیزی که از آن می شنوم به اشتراک بگذارم.

شما می‌توانید کارهای من را ببینید و برای هر گونه شک و تردیدی در دسته اینستاگرام من نیز تماس بگیرید -

دوره های این مدرس:

آموزش تبدیل عکس ها به طلوع آبرنگ رویایی با هوش مصنوعی

Transforming Photos into Dreamy Watercolor Sunrise with AI

"به دنیای نقاشی های رویایی طلوع خورشید با آبرنگ قدم بگذارید. در این کلاس، جادوی زنده کردن طلوع صورتی رویایی روی کاغذ را با استفاده از wa کشف خواهید کرد."


آموزش مناظر دریایی با آبرنگ: سفر 7 روزه در سراسر جهان

Watercolor Seascapes: A 7-Day Voyage Around the World

" مناظر دریایی با آبرنگ در سراسر جهان می تواند راهی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای کشف مکان های جدید و سفر از طریق نقاشی باشد. از طریق هنر خود می توانید جابجا شوید. .."


آموزش رویاهای آبرنگ تعطیلات: رها کردن خلاقیت هوش مصنوعی با چت بینگ

Holiday Watercolor Dreams: Unleashing AI Creativity with Bing Chat

"سلام به همه، بیایید به من در دنیای تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی بپیوندید و از پتانسیل آنها برای ایجاد کارت های تعطیلات استفاده کنید که نه تنها زیبا، بلکه عمیقاً شخصیت هستند."


آموزش آبرنگ شفق قطبی: چالشی 15 روزه برای تسلط بر نقاشی های شفق شمالی

Watercolor Aurora Radiance: A 15-Day Challenge to Master Northern Lights Paintings

"با چالش فراگیر 15 روزه ما به دنیای فریبنده نقاشی شفق قطبی شیرجه بزنید! این تجربه منحصر به فرد برای راهنمایی شما در مسیر مسحورکننده طراحی شده است...."


آموزش سایه های آرامش بخش آبرنگ - 10 روز سعادت جادویی

Relaxing watercolor silhouettes - 10 days of magical bliss

"سلام، هموطنان علاقه‌مند به هنر! من بسیار هیجان‌زده هستم که به شما در سفری خلاقانه خوش آمد می‌گویم که شبیه هیچ سفر دیگری نیست. طی 10 روز آینده، ما به دنیای آب شیرجه می‌زنیم. ..."


آموزش آبرنگ باران - راه های آسان برای رنگ آمیزی باران

Watercolor Rainfall - Easy ways to paint a rainfall

" نقاشی صحنه بارانی با آبرنگ می تواند تجربه ای چالش برانگیز و در عین حال ارزشمند باشد. با راهنمایی صحیح، می توانید هر خاطره روز بارانی را با استفاده از آبرنگ نقاشی کنید. .."


آموزش آسمان شب آبرنگ: چالشی 4 روزه برای تسلط بر نقاشی های کهکشان

Watercolor Night Skies: A 4-Day Challenge to Master Galaxy Paintings

" در این کلاس قصد داریم 4 آسمان پرستاره زیبای شب را با آبرنگ های مختلف که خودتان انتخاب می کنید نقاشی کنیم. ما یک crawl-walk-ru خواهیم داشت. .."


آموزش کاج های مه آلود را با آبرنگ زیبا نقاشی کنید - راهنمای مبتدیان

Paint gorgeous watercolor misty pines - A beginner's guide

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."