Alanna Matty

سلام، من آلانا متی هستم و خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده اهل تورنتو، کانادا هستم. من مدرک لیسانس خود را در رشته فیلم گرفتم و شروع به کار در طراحی صدا برای فیلم و تلویزیون کردم و در نهایت به سمت بازی های ویدیویی با اعتبار در Watchdogs 2/Legion و همچنین Skullgirls و چند عنوان مستقل دیگر رفتم. من یک نوازنده/تهیه کننده باتجربه هستم و در حال حاضر به عنوان یک استریمر شریک توییچ امرار معاش می کنم و چندین بار در هفته با استفاده از Ableton و Push 2 به اجرای زنده می پردازم و همچنین برای خودم و دیگران موسیقی تولید می کنم.
من به شدت مشتاق باز کردن آن هستم. درهایی برای یادگیری برای افراد با هر زمینه‌ای وجود دارد، و به عنوان یک زن در زمینه‌ای که تحت سلطه مردانه است، سعی می‌کنم این دانش را تا حد امکان در دسترس قرار دهم. من فکر می‌کنم دیدن بازنمایی متفاوت در این نقش‌ها مهم است، به طوری که سایر افرادی که ممکن است شبیه من باشند یا هویت مشابهی داشته باشند، بتوانند بدانند که این یک مهارت و نقشی است که می‌توانند به آن دست یابند.

دوره های این مدرس:

آموزش حلقه زدن با Push 2 و Ableton Live I: The Basics

Looping with the Push 2 and Ableton Live I : The Basics

"در این کلاس، من اصول اولیه حلقه کردن با استفاده از Ableton و Push 2 Controller را به شما نشان خواهم داد. در پایان کلاس، ما اولین (بسیار بی...) خود را جمع آوری خواهیم کرد.