Wyatt and Reyka

سلام

ما Wyatt و Reyka، YouTubers، سازندگان، و معلمان آنلاین هستیم. ما در سال 2021 از کالج Wooster فارغ التحصیل شدیم و بلافاصله شروع به سفر به سراسر جهان کردیم. اکنون، ما بدون چمدان زندگی می کنیم، وقت خود را صرف ساختن ویدیو، یادگیری زبان و کاوش در سیاره خود می کنیم.

ما سفر YouTube خود را در سفری 1.5 ماهه به مکزیک در ژوئن 2021 آغاز کردیم و برای خانواده‌مان ویدیوهای مسخره ساختیم تا از ما مطلع شوند. این شور و شوق برای سفر و ساختن ویدیو را برانگیخت. اکنون، دو سال بعد، ما تمام وقت سفر می کنیم و امیدواریم در چند سال آینده از 50 کشور دیدن کنیم. برای پرداخت صورت‌حساب‌ها، ما انگلیسی را به صورت آنلاین آموزش می‌دهیم و رسانه‌های اجتماعی را برای یک سازمان غیرانتفاعی خارج از کلمبوس ایجاد می‌کنیم. این پیشینه در سفر، ویدئو و تدریس ما را به آموزش دوره‌هایی در Skillshare سوق داده است.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare ما را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای ما هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که مفید هستند، برای ما پیام/ایمیل ارسال کنید. و خواهیم دید که چه چیزی می توانیم به دست آوریم.

دوره های این مدرس:

آموزش مسترکلاس هک سفر - از مبتدی تا عشایر

Travel Hacking Masterclass - From Beginner to Nomad

«در این کلاس، نکات و راهکارهایی را برای سفر به جهان، از مبتدی تا عشایر، یاد خواهید گرفت. ---------- هک سفر دارای سه حوزه مطالعه است: پایه. .."