Ms Bella St John

نویسنده و عشایری مجلل

من کی هستم؟ اگرچه من به چیزهای شگفت انگیزی در زندگی ام دست یافته ام، اما خود را یک "کار در حال پیشرفت" می دانم، بنابراین پاسخ به این سوال اغلب تغییر می کند، اما برخی چیزها نسبتا ثابت می مانند - من بیشتر چیزهای ادواردایی/ویکتوریایی را دوست دارم (من یکی از کسانی که قطعاً در دوره زمانی نامناسبی متولد شده اند - اگر می توانید به من پیام بدهید!)، شراب قرمز، کاوش در مکان های جدید، نوشتن، عکاسی، فیزیک کوانتومی (بله، می دانم، این دقیقاً با تم ویکتوریایی مطابقت ندارد. ) الهام گرفتن و الهام بخشیدن به دیگران، هر چیزی که با نیروی بخار تولید می شود، یادگیری چیزهای جدید - و بحث و تبادل نظر با دیگران.

در سال 2016، تصمیم گرفتم بفروشم و دنیا را تمام وقت ببینم - علیرغم داشتن یک چالش حرکتی ناخوشایند و غیره، یک کوچ نشین لوکس 24 ساعته و هفت روزه و هفت روزه باشم. برخی از افراد درباره ماجراجویی‌های من و کارهایی که در زندگی‌ام انجام داده‌ام گفته‌اند که باید حداقل 172 سال سن داشته باشم (...و هیچ نظری در مورد من به نظر 172 ساله، متشکرم! ) :-)

این بیوگرافی رسمی است:

قبل از اینکه بلا در سن 50 سالگی بازنشسته شود، شغل موفقی در دو کشور به عنوان نویسنده داشت (با نوشتن و انتشار بیش از 30 کتاب، بسیاری از آنها به عنوان نویسنده ارواح، و از جمله سه کتاب پرفروش آمازون)، مربی شخصی و مشاور برندسازی هم برای مدیران اجرایی و هم برای مشتریان برجسته، تسهیل کننده یکی از برترین مدارس تجارت جهان، عکاس برنده جایزه و مجری/میزبان چندین برنامه.

از جمله موارد دیگر، او ; مدتی را در یک معدن نمک رومانیایی گذراند؛ اتومبیل های سهامی مسابقه ای روی صحنه در سازمان ملل متحد در نیویورک سخنرانی کرد. یک شبه با راه آهن از وین به رم سفر کرد. در یک توپ تابستانی سلطنتی روسیه شرکت کرد. وین را در کالسکه اسبی کاوش کرد. در بازی های المپیک زمستانی در ویسلر شرکت کرد. رودخانه دانوب را گذراند. یک شب را تنها در یک شهر ارواح در وسط صحرای نوادا ماند. (همانطور که یکی می کند!) تکنواز مهمان با گروه کر کنسرواتوریوم سیدنی بود. در یک جگوار کانورتیبل کلاسیک چندین بار در سراسر آمریکا، اطراف و در سراسر آمریکا رفت و آمد کرد. یک سفر ریلی پنج ستاره از ولز به اسکاتلند و بازگشت. رودخانه می سی سی پی را با یک کشتی بخار قایق سواری کرد. سفر توسط جیپ از طریق غارهای زیرزمینی در Ozarks. یک هفته را به تنهایی در کنار دریاچه ای خیره کننده در جورجیا گذراند که با غوطه ور شدن شبانه در زیر ستارگان کامل شد. از معدن نمک Altaussee در کوه‌های اتریش بازدید کرد، جایی که گنجینه‌های هنری دزدیده شده توسط نازی‌ها در جنگ جهانی دوم توسط "مردان بناهای تاریخی" پیدا شد ... و او یک ترم برای سرگرمی در دانشگاه استنفورد هوش مصنوعی خواند!

...و بلا همه این کارها و بیشتر را انجام داد، علیرغم اینکه با چالش های فیزیکی و حرکتی زندگی می کرد…

یکی از علایق بزرگ بلا در زندگی یادگیری است - و دیگری انتقال آموخته هایش.

"هر روز متوجه می شوم که هرگز زمان کافی در جهان برای بازدید و کشف همه چیزهایی که می خواهم کاوش کنم، برای یادگیری همه چیزهایی که می خواهم یاد بگیرم وجود ندارد... من همیشه از دیگران قدردان هستم - زندگی می کنند و می روند - از او نیز یاد می‌گیرم، و از طریق دانش و خرد مشترک او، واقعیتی را که دائماً آشکار می‌شود تجربه می‌کنم... و آرزوی من این است که بتوانم حتی کسری از آن دانش را با دیگران به اشتراک بگذارم...»

که SkillShare را کاملاً مناسب کرد.

همانطور که این نمایه در حال نگارش است، بلا پس از گذراندن دو ماه در فلورانس، به تازگی ایتالیا را ترک کرده و به تازگی به بخارست، رومانی آمده است، جایی که دو ماه دیگر را در آنجا سپری خواهد کرد.

"من مشتاقانه منتظر آشنایی با شما و به اشتراک گذاشتن هر دانشی هستم که ممکن است دنیای شما را شگفت‌انگیزتر کند... از بازدید شما متشکرم!"

~ بلا

علاوه بر افراد خصوصی، در اینجا انتخاب کوچکی از طیف گسترده مشتریان شرکتی وجود دارد که بلا به عنوان مربی و مشاور در طول سال ها با آنها کار کرده است:

دوره های این مدرس:

آموزش زندگی خود را دوباره طراحی کنید: کلاس 5 قسمتی تحول شخصی [بخش اول]

Redesign Your Life: 5-Part Personal Transformation Masterclass [Part 1]

«هدف نهایی شما چیست؟ آیا تا به حال این سوالات را از خود پرسیده اید؟ سپس این دوره آموزشی در مورد چگونگی «طراحی زندگی مورد نظرتان» برای شما مناسب است! برنامه است. .."