Krzysztof Kowalski

هنرمند آبرنگ

نام من کریستوف کوالسکی است، اما می توانید مرا کریس صدا کنید. من یک هنرمند آبرنگ خودآموخته ساکن پوزنان، لهستان هستم.

سوابق تحصیلی من به هنر مرتبط نیست، اما کنجکاوی من باعث شد تا اشتیاقم به آبرنگ را کشف کنم. من از دوران کودکی به عنوان یک سرگرمی نقاشی و طراحی می‌کردم و در رسانه‌های دیگری مانند نقاشی رنگ روغن و نقاشی با مداد پاستیل و گرافیت فعالیت داشتم.

تخصص من در نقاشی گل ها به سبک رئالیستی است، اما من فقط به این موضوع محدود نمی شوم. منبع اصلی الهام من طبیعت است و امیدوارم از طریق نقاشی هایم به دیگران الهام بخشم تا لحظه ای به زیبایی آن قدردانی کنند.

در ژانویه 2019، تصمیم گرفتم یک هنرمند تمام وقت شوم و راه اندازی کردم تا دانش خود را به اشتراک بگذارم و به دیگران کمک کنم تا این رسانه را درک کنند. من معتقدم که با راهنمایی گام به گام، هر کسی می تواند نقاشی با آبرنگ را بیاموزد، پس چرا آن را امتحان نکنید؟

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه رنگ آمیزی اردک ها و موج های آب در آبرنگ

How to Paint Ducks and Water Ripples in Watercolor

"در این کلاس Skillshare، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اردک های زیبا و واقع گرایانه را با آبرنگ، با امواج آب و انعکاس کامل نقاشی کنید.


آموزش چگونه زنبق های ریشدار واقع بینانه را در آبرنگ نقاشی کنیم

How to Paint Realistic Bearded Irises in Watercolor

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از آبرنگ گل های زنبق زیبا را نقاشی کنید. این آموزش هم برای مبتدیان و هم برای هنرمندان با تجربه تر مناسب است."


آموزش نحوه رنگ آمیزی شقایق ها در آبرنگ

How to Paint Anemones in Watercolor

"در این کلاس سرگرم کننده و ساده، نقاشی شقایق های خیره کننده با استفاده از آبرنگ را بیاموزید. در این آموزش، نحوه استفاده از یک طرح رنگ مکمل را خواهید فهمید. ..."


آموزش چگونه یک سگ واقعی را با آبرنگ نقاشی کنیم

How to Paint a Realistic Dog in Watercolor

"در این کلاس Skillshare، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سگ واقع گرایانه را با خز خامه ای رنگ کنید. تکنیک های نقاشی خز، از جمله نحوه ایجاد بافت را یاد خواهید گرفت.