Melissa V. West

مربی زندگی و تجارت، معلم، نویسنده

ملیسا وی. وست بنیانگذار و مدیرعامل Xtreme Results است که در آن به رهبران کمک می‌کند تا کسب‌وکارها و زندگی‌های هدفمند و ارزش‌محور را ایجاد کنند. او خالق دو گواهینامه سیستم مربیگری آزمایش شده و اثبات شده است که صدها نفر را در سراسر جهان برای ایجاد تأثیر و درآمد هدفمند مجهز کرده است. او همچنین دو بار نویسنده است.

ملیسا پنج سال از دوران حرفه‌ای خود را به‌عنوان عضو هیئت علمی و مربی تیم جان ماکسول گذراند و در آنجا به بیش از 12000 متخصص از بیش از 140 کشور برای ایجاد کسب‌وکارهای مربیگری، سخنوری و آموزشی خود خدمت کرد.

ملیسا یک نویسنده 2 برابری است. اولین کتاب او این بود: شما روزانه W.O.W. - کلمات حکیمانه ای که هر روز به شما الهام بخش، انرژی و قدرت می بخشد! کتاب دوم او این بود: تعقیب داغ: رویاهای خود را با اشتیاق دنبال کنید و زندگی استثنایی داشته باشید.

ملیسا یک مربی معتبر حرفه ای (PCC) است. او از مؤسسه تعالی حرفه‌ای در مربیگری (iPEC) فارغ‌التحصیل شد و در آنجا گواهینامه مربی حرفه‌ای گواهی‌شده و شاخص رهبری انرژی را به دست آورد. او همچنین دارای مدرک کارشناسی در سیستم های اطلاعات مدیریت از UW-Milwaukee

است.
دوره های این مدرس:

آموزش چگونه سال خود را مرور کنیم: روش 3 مرحله ای برای بررسی پایان سال

How to Review Your Year: 3-Step Method for Year End Review

"پایان سال همیشه یک زمان سرگرم کننده و قدرتمند است. این زمانی است برای تأمل، جشن گرفتن و آماده شدن برای آنچه که در راه است. در سفر ما به دور خورشید چیزهای زیادی اتفاق می افتد، که..."