Derek Wan

مهندس نرم افزار و مدرس

من قبلاً مدرس بزرگترین دوره علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی بودم، جایی که چندین سال در آنجا در مقطع کارشناسی تدریس کردم. من اکنون یک مهندس نرم افزار تمام وقت هستم که روی پلتفرم های آزمایشی در یک شرکت فناوری بزرگ مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا کار می کنم. با این حال، من هنوز به آموزش فناوری علاقه دارم و تصمیم گرفتم شروع به ساخت دوره های Skillshare کنم تا افراد بیشتری را در مورد کدنویسی هیجان زده کنم! من دوره های بیشتری در دست کار دارم، اما آنچه را که تا کنون داشته ام با اسکرول کردن به پایین بررسی کنید.

| Github | | پایان نامه

نظرات ویژه

"درک [مدرسان] شگفت انگیزی است. او نه تنها متعهد به درک مطالب است، بلکه متعهد به یادگیری نحوه آموزش بهتر آن است. او همیشه زمان می گذارد تا مطمئن شود دانش آموز توضیحات او را درک کرده است. و تمام تلاش خود را می کند تا با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کند و روی آنها سرمایه گذاری شخصی کند."

دانشجوی مقطع کارشناسی UC Berkeley (گروه پاییز 2018)

"درک همیشه به خوبی برای هر بحثی آماده بود و به این نکته توجه می‌کرد که نکات و درس‌های خود را در بالای مطالبی که قبلا ارائه شده بود اضافه کند... او هر مطلب اضافی را که فکر می‌کرد مرتبط بود به ما آموزش می‌داد. یا به همراه مطالب معمولی برای بهبود واقعی مهارت‌هایمان مفید است."

دانشجوی مقطع کارشناسی UC Berkeley (گروه بهار 2020)

امتیاز کلی: 4.45/5.00

(943 نظر ارسال شده در 7 ترم)

دوره های این مدرس:

آموزش جاوا برای مبتدیان در یک ساعت

Java for Beginners in One Hour

"این کلاس موضوعات ضروری برای هر برنامه نویسی را پوشش می دهد و هر آنچه را که برای ساختن یک بازی سودوکو کاملاً کاربردی و تعاملی نیاز دارید به شما آموزش می دهد. این ...."