ROBERT JOYNER LLC

هنر را سرگرم کننده کنید

سلام، من رابرت جوینر هستم. من یک هنرمند و مربی تمام وقت از گوچلند، ویرجینیا هستم. من در ترکیب اصول کیفیت با تکنیک های نقاشی غیر متعارف تخصص دارم. من یک استودیوی خانگی دارم که در آن دوره های آموزشی هنری و آنلاین ایجاد می کنم.

رسانه های ترکیبی دنیایی از فرصت ها و جذابیت ها را به وجود آورده است. امکانات بی پایان به این معنی است که هرگز راکد یا خسته از فرآیند خلاقیت نباشید. این هیجان را به استودیو می‌آورد، اشتیاق من را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که مرزها را کنار بگذارم.

اگرچه من شدیداً به ایجاد اصول مستحکم اعتقاد دارم، رویکرد من معمولاً بسیار تصادفی است. من دوست دارم خودم را در موقعیت‌های چالش برانگیزی قرار دهم که برای رسیدن به آن نیاز به تکیه بر اصول اولیه داشته باشم. بنابراین، به جای خلق آثار هنری قابل پیش‌بینی، رعد و برق را در یک بطری می‌گیرم. این چیزی است که من را هیجان زده می کند!

حقوق لاف زدن

2012 - هنرمند رسمی دربی کنتاکی

2013 - مربی آنلاین Strathmore

2013 - 2022 - هنرمند برگزیده برای Carnival Cruise Lines

2013 - کنونی - 555 فارنهایت. هنر سفارشی برای دکوراسیون رستوران

2016 - کمیسیون ملی سرگرمی موزه بیسبال

دوره های این مدرس:

آموزش تمرین آبرنگ - مبانی و فراتر از آن

Watercolor Workout - Basics And Beyond

" به تمرین آبرنگ خوش آمدید. این دوره ای است که برای توسعه اصول اولیه و دربرگیرنده ویژگی های آبرنگ طراحی شده است. برای همه مناسب است .."


آموزش یک رویکرد چهار مرحله ای برای آبرنگ های شگفت انگیز - دوستانه مبتدیان

A Four Step Approach For Amazing Watercolors - Beginner Friendly

" بیاموزید که چگونه با استفاده از یک رویکرد چهار مرحله ای، هنرهای آبرنگ عالی را نقاشی کنید! طراحی شده برای کسانی که از آبرنگ لذت می برند اما مهارت های لازم برای توسعه کیفیت بالا را ندارند. .."


بهترین دوره آموزش آبرنگ برای مبتدیان با پروژه های آسان

The Best Watercolor Course For Beginners With Easy Projects

" به بهترین دوره آموزشی آبرنگ برای مبتدیان با پروژه های آسان خوش آمدید به بهترین دوره آموزش آبرنگ برای مبتدیان خوش آمدید. این کلاس در مورد یادگیری ba است. .."