Chelsea Jay

هنرمند طراحی سطح

سلام، من چلسی هستم! من یک طراح و تصویرگر الگوی سطحی هستم که در بریزبن، استرالیا زندگی می کنم.

من روزهایم را صرف خلق آثار هنری می کنم تا روی محصولاتی مانند پارچه، کاغذ دیواری، لوازم التحریر و دکوراسیون خانه چاپ شوند. هیچ چیزی را بیشتر از دیدن طرح هایم در محصولات دنیای واقعی دوست دارم! این یکی از جالب ترین احساسات در جهان است!

من به خصوص دوست دارم که الگوهای مینیمال دستی شیرین را در پالت رنگی محدود خود از رنگ های خاکی و خاکی ایجاد کنم. کار من به شدت از عشق من به سفر الهام گرفته شده است و علاقه من به گل های وحشی است.

از آنجایی که سفر یکی دیگر از علایق من است، بیشتر آثار هنری من کاملاً دیجیتالی ساخته شده اند تا بتوانم در حرکت از هر کجای دنیا طراحی کنم. iPad و Apple Pencil ابزارهای مورد علاقه من هستند زیرا می توانم آنها را در کیفم قرار دهم و از هر جایی که می خواهم ایجاد کنم.

من تاکنون در 5 کشور (استرالیا، انگلستان، اسکاتلند، نیوزلند و ایرلند) زندگی کرده‌ام و حدود 40 کشور را بازدید کرده‌ام، بنابراین برای من، استقلال موقعیت مکانی یکی از بهترین بخش‌های این حرفه خلاقانه شگفت‌انگیز است.

من در واقع برای اولین بار متوجه شدم که طراحی الگوی سطحی حتی زمانی که چند سال پیش با Skillshare برخورد کردم وجود داشت، بنابراین این پلتفرم زندگی من را کاملاً تغییر داده است!

من به تازگی اولین کلاس خود را منتشر کرده ام - Patterns in Procreate: Create a Seamless Scallop Pattern در iPad و بسیار هیجان زده هستم که می توانم پس از یادگیری چیزهای زیادی از دیگر معلمان Skillshare شگفت انگیز، آن را جبران کنم. چه انجمن فوق العاده ای است.

اگر می‌خواهید در اینستا وصل شوید، می‌توانید من را پیدا کنید @chelseajaycreative

دوره های این مدرس:

آموزش الگوها در Procreate: یک الگوی Argyle دوستانه مبتدی در iPad ایجاد کنید

Patterns in Procreate: Create a Beginner Friendly Argyle Pattern on the iPad

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Patterns in Procreate: یک الگوی Scallop بدون درز در iPad ایجاد کنید

Patterns in Procreate: Create a Seamless Scallop Pattern on the iPad

«با برنامه Procreate یاد بگیرید که الگوهای Scallop فوق العاده همه کاره را در iPad ایجاد کنید. طراحی الگوی سطح بسیار سرگرم کننده است! چیزی واقعا جادویی وجود دارد. .."


آموزش Patterns in Procreate: الگوهای پیشرفته Scallop را در iPad ایجاد کنید

Patterns in Procreate: Create Advanced Scallop Patterns on the iPad

"آماده ای که الگوهای گوش ماهی خود را به سطح بعدی ببری؟ به من در این کلاس کوتاه و متوسط ​​بپیوندید، که برای ادامه الگوهای کلاس اول من طراحی شده است. .."


آموزش مهارت های 90 روز اول شما به عنوان یک مدیر جدید

Skills for Your First 90 Days as a New Manager

مهارت های اساسی برای شروع قوی در 90 روز اول خود به عنوان یک مدیر جدید را بیاموزید.