DAN FELLOWS

قهوه + کوکتل

اگر عاشق قهوه، کوکتل، یکی یا هر دو هستید، این کانال ممکن است برای شما مناسب باشد!

من به عنوان قهرمان World Coffee in Good Spirits، دوست دارم آنچه را که در مورد قهوه و کوکتل آموخته ام به اشتراک بگذارم.

در اینجا در Skillshare، می‌خواهم همه چیزهایی را که درباره قهوه و کوکتل‌ها می‌دانم، از پایه‌های مطلق گرفته تا تکنیک‌ها و دستور العمل‌های پیشرفته به اشتراک بگذارم. به‌جای اشتراک‌گذاری دستوری دستور العمل‌های سخت، دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما درک درستی از نحوه انطباق دستور العمل‌های شروع «برو» برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات شما بدهند.

در مورد کوکتل ها، اصول مخلوط کردن نوشیدنی ها، تکنیک ها و نکات مختلف و همچنین به اشتراک گذاری دستور العمل های بسیاری از کوکتل ها را پوشش خواهیم داد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه آنها را ارتقا دهید و دقیقاً آنها را با تنظیمات ساده و قابل درک خودتان بسازید.

درباره قهوه، نحوه انجام دستور العمل‌های شروع که شما را هر بار تا حد "عالی" می‌رساند را توضیح می‌دهیم و سپس شما را با تکنیک‌های واضح و قابل هضم مسلح می‌کنیم تا قهوه خود را بر اساس قهوه‌ای که انتخاب می‌کنید به سطح بعدی برسانید. ، روش های دم کردن مورد علاقه شما و آنچه در فنجان دوست دارید.

---

کانال یوتیوب من سپس این دو را گرد هم می آورد تا کوکتل های قهوه نوآورانه و هیجان انگیز ایجاد کند، می توانید از اینجا دیدن کنید:

من سفیر و مشاور برند هستم و از اشتراک گذاری علاقه خود به قهوه و کوکتل با جهان لذت می برم.

برای سوالات تجاری (مشارکت، ظاهر، مشاوره) به dan@danfellows.uk ایمیل بزنید.

برای حمایت از کانال، از Patreon من دیدن کنید: https://www.patreon.com/danfellows1 (با تشکر)

برای دستور پخت بیشتر، من را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/danfellows1/#CoffeeCocktailFridays را تگ کنید تا به انجمن بپیوندید

دوره های این مدرس:

آموزش کوکتل های ضروری - معرفی و توضیح: قسمت 1

ESSENTIAL COCKTAILS - Introduced and Explained: Part 1

"من بسیار هیجان زده هستم که دوره جدید کوکتل خود را با شما به اشتراک بگذارم، "کوکتل های ضروری معرفی و توضیح داده شده: قسمت 1" که بر روی برخی از مهمترین و ... تمرکز دارد."


آموزش کوکتل های ضروری: دوره کوکتل!

ESSENTIAL COCKTAILS: Cocktail Course!

"به Essential Cocktails خوش آمدید - یک دوره آموزشی کوکتل روزانه با 50 ویدئو، کاملا رایگان، با هدف ایجاد نوشیدنی های بهتر برای هر تعداد از مردم. ..."


آموزش نحوه درست کردن کوکتل: مقدمه ای توسط Double World CiGS Champion

How to Make Cocktails: An Introduction by Double World CiGS Champion

"این دوره شما را از صفر به کوکتل های خوشمزه در چند مرحله ساده و قابل درک می رساند! در این دوره عملی، بسیاری از تکنیک های کلیدی کوکتل عبارتند از . .."