Ryan Brink

کمک به دیگران برای دستیابی به رشد کل نگر

سلام، من رایان هستم، فردی که علاقه زیادی به زندگی دارد و می بینم که دیگران در طول مسیر زندگی خود هم از نظر حرفه ای و هم از نظر شخصی رشد می کنند. با گذشت زمان، من با افراد موفق بسیاری آشنا شدم که شرکت‌های بسیار موفقی را اداره می‌کردند، و این امتیاز را داشتم که بینش‌هایی به‌دست بیاورم که شیوه‌ی رویکرد من به زندگی و موفقیت را شکل داده است.

مدت زیادی طول کشید تا بتوانم آنچه را که اکنون می‌دانم جمع‌آوری کنم، بنابراین می‌خواهم به دیگران کمک کنم تا در یک ظرفیت شخصی و حرفه‌ای رشد کنند و رشد کنند، به طوری که رشد بدون دخالت من دست نیافتنی بود.

>

کلاس‌های من بر چهار سطح اصلی تمرکز خواهند داشت: سلامت، ثروت، عشق و شادی.

روزهای اولیه:

پس از گذراندن مدرک لیسانس در ژنتیک و بیوشیمی، استفاده از بسترهای آموزشی از راه دور، و همزمان با یک موقعیت شغلی تمام وقت، مهارت هایی در مدیریت زمان، خود انضباطی، خودانگیختگی ایجاد و توسعه داده ام، و بهینه سازی کارآمد فرآیند. اجرای برنامه‌های مبتنی بر این مهارت‌ها به من این امکان را داد که از Cum Laude فارغ‌التحصیل شوم، در حالی که به یک دارایی ضروری برای کارفرمایان گذشته‌ام تبدیل شدم.

حرفه ای:

من حرفه‌ای پروژه‌محور، متمرکز بر نتایج هستم و نیاز سیری‌ناپذیر به موفقیت و موفقیت را هدایت می‌کنم. تخصص شامل شناسایی فرصت ها، توسعه استراتژی ها و اجرای برنامه ها به منظور دستیابی به نتایج مطلوب مطلوب است. رهبر طبیعی اثبات شده، که به هر چالش منحصر به فرد با اشتیاق، خلاقیت و ابتکار عمل می کند. مهارت بالا در مدیریت زمان، مدیریت پروژه، فروش، خدمات مشتری و بهینه سازی فرآیند کارایی. به استانداردهای بالای صداقت و مسئولیت خود افتخار می کنم.

امیدوارم مطالب من به شما کمک کند تا زندگی رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد POA بهره وری: یک برنامه شخصی برای انجام اقدامات گسترده

The Productivity POA Masterclass: A Personal Plan, to Drive Massive Action

"کسانی که رویاهای خود را زندگی می کنند، سیستم بهره وری شخصی خود را درک می کنند، و اصولی که بر سیستم آنها حاکم است ... آیا شما محصول شخصی خود را درک می کنید..."


آموزش Obsidian: The Ultimate Course for Organized Thinking

Obsidian: The Ultimate Course for Organized Thinking

"آیا از یادداشت های نامرتب خسته شده اید و در تلاش برای به خاطر سپردن اطلاعات مهم هستید؟ آیا می خواهید مهارت های یادداشت برداری خود را به سطح بالاتری برسانید؟ نگاه نکنید..."