Charles Sharam

کارآفرین و یوتیوبر

هی، چارلز است! امروز چطوری؟

من یک کارآفرین، YouTuber و معلم آنلاین هستم. مدت کوتاهی پس از اینکه در سال 2011 برای کار به ژاپن نقل مکان کردم، متوجه شدم که می خواهم روزی "راه خودم را بروم". بنابراین، پس از مدتی به عنوان مشاور مدیریت در کانادا، در سال 2016 دنیای 9 به 5 را ترک کردم تا به ژاپن برگردم و این کار را انجام دهم.

در طول سال‌هایی که در ژاپن بودم، در مورد نقاط قوت، ضعف، علایق و رویاهایم چیزهای زیادی یاد گرفتم و تصمیم گرفتم توجه خود را بر ایجاد جریان‌های درآمد آنلاین با محوریت علایقم متمرکز کنم.

سرانجام، تصمیم گرفتم به تایوان و بعداً کانادا نقل مکان کنم، جایی که در حال حاضر منابع مختلف سلامتی و ثروت را پرورش می دهم، از صحبت کردن در مورد خودسازی، انیمه و سرگرمی لذت می برم. علائق دیگری که من به آنها علاقه دارم، و تمام تلاشم را برای داشتن «زندگی خوب» انجام می دهم.

به هر حال.

اولین مجموعه کلاس‌های من در Skillshare بر روی باز کردن پیشرفت‌های تاثیرگذار شرایط زندگی برای هر کسی که می‌خواهد شادی بیشتری را از زندگی روزمره و در درازمدت کم کند، متمرکز خواهد بود. "بازی های قدرت برای زندگی بهتر" که در مورد آنها بحث خواهیم کرد بر اساس تکنیک هایی است که من از سال ها تحقیق و آزمایش در زندگی خود توسعه داده یا به دست آورده ام.

امیدوارم کلاس‌هایی که گردآوری کرده‌ام در سفر شما برای رسیدن به هر کجا که می‌خواهید و تبدیل شدن به هر کسی که می‌خواهید باشید مفید باشد.

اگر می‌خواهید در ارتباط بمانید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید و اگر بازخورد یا ایده‌ای برای کلاس‌های من در اینجا در Skillshare یا برای فعالیت‌های من دارید، حتماً با یک ایمیل یا پیام تماس بگیرید. در جای دیگر.

با این گفته، روزی شاد و پربار داشته باشید!

~ چارلز



دوره های این مدرس:

آموزش سیستم قدردانی خود را بسازید - قدرت برای زندگی بهتر بازی می کند شماره 1

Build Your Gratitude System - Power Plays For A Better Life #1

"درباره این کلاس در این کلاس، ما فراتر از ثبت ژورنال سپاسگزاری می رویم تا یک سیستم قدردانی چندلایه بسازیم که به ما کمک می کند تا به طور معمول از مطالب ذهنی درو کنیم. .."