Ydnacydnam

هنرمند آبرنگ

سلام! من مندی هستم، یک دختر مجارستانی. در حال حاضر، من دانشجوی دکتری هستم، تحقیقات من بر اساس علوم مهندسی کنترل است. به هر حال من از بچگی عاشق هنر هستم و واقعاً عاشق نقاشی، طراحی، عکس گرفتن و غیره هستم. حتی وقتی غمگین هستم، حتی وقتی خوشحالم، نقاشی می‌کشم!>

من واقعاً عاشق نقاشی با آبرنگ و گواش هستم، اما دوست دارم با پاستل روغنی و دیجیتال کار کنم. من اینجا هستم تا آموزش ها، فیلم های گام به گام و چند ترفند و نکات را به شما نشان دهم. امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید!

می‌توانید نقاشی‌های من را در اینستاگرام دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش منظره دریایی آبرنگ

Watercolor Seascape

"سلام! من مندی هستم و می‌خواهم نشان دهم که چگونه می‌توان یک منظره دریایی را با آبرنگ نقاشی کرد. در این ویدیو، یاد خواهید گرفت: نحوه رنگ آمیزی امواج، فوم دریا، شن و ماسه. .."


آموزش نقاشی جنگل طلسم شده با آبرنگ

Watercolor Enchanted Forest Painting

"سلام! من مندی هستم و می‌خواهم نشان دهم که چگونه جنگل طلسم شده‌ام را با آبرنگ نقاشی کنم. این اولین کلاس من است، اما می‌خواهم با آن بهتر و بهتر باشم. .."


آموزش فانوس آبرنگ در غروب آفتاب

Watercolor Lighthouse in the sunset

"سلام! من مندی هستم، و می‌خواهم نحوه نقاشی فانوس دریایی را با آبرنگ نشان دهم. لوازم هنری: Hahnemühle 300 گرم کاغذ آبرنگ فشرده سرد (c. .."


آموزش آبرنگ کهکشان راه شیری

Watercolor Milky way

"سلام! من مندی هستم و می‌خواهم نشان دهم که چگونه منظره راه شیری خود را با آبرنگ نقاشی کنم. امیدوارم از ویدیوی من لذت ببرید! در این ویدیو، شما می‌خواهید. .."


آموزش نقاشی با آبرنگ نور شمالی

Watercolor Northern Light Painting

" سلام! من مندی هستم و می‌خواهم نشان دهم که چگونه می‌توان منظره نورهای شمالی را با آبرنگ نقاشی کرد. این کلاس دوم من است، اما می‌خواهم بهتر باشم و. .."


آموزش منظره پاستل روغنی (گل، درخت و کوه)

Oil pastel landscape (flowers, trees and mountain)

"سلام! من مندی هستم و می‌خواهم نشان دهم که چگونه می‌توان این منظره پاستلی روغنی را نقاشی کرد. امیدوارم از ویدیو و فرآیند نقاشی من لذت ببرید! در این ویدئو، y. .."