Shant Chant Studio

صنعتگر، طراح شمع و عطر سنگ

اسم من شان است، یک مربی 6 ساله شمع و صاحب استودیو Shant Chant. من عاشق شمع سازی هستم و خودم را وقف آموزش می کنم.

اگر از ساختن شمع‌های خود لذت می‌برید، می‌خواهید در صنعت شمع‌سازی کار کنید، یا یک کسب‌وکار صنایع دستی پاره وقت ایجاد می‌کنید، کلاس ما پایه‌های نظری قوی و دستورالعمل‌های عملی سختی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

محتوای ما شامل صنایع دستی شمع و سنگ معطر (در راه) در سراسر جهان است. علاوه بر صنایع دستی واقعی، این کلاس همچنین شامل زیبایی‌شناسی گیاه‌شناسی و رنگ، هنر و طرح‌ها، ترکیب هندسی و غیره می‌شود. از صفر تا مهارت، می‌توانید طیف کاملی از تکنیک‌های رایحه را یاد بگیرید و در نهایت طرح‌های اصلی خود را ایجاد کنید. .

من 1 کلاس را هر 1 یا 2 هفته به روز می کنم، هر کلاس شامل 2-5 درس است. هر درس عملی شامل 1 تکنیک جدید است. با ما همراه باشید!

من دوست دارم ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید، پس لطفاً کار خود را در کلاس پست کنید:)

دوره های این مدرس:

آموزش شمع ظرف بدون عیب و نقص

Flawless & Natural Container Candle

«استفاده از تمام موم‌های طبیعی و اکو برای ساخت شمع‌های ظرف مخصوصاً با شیشه‌های شفاف کار ساده‌ای نیست. اگر شمع ظرف دست ساز شما دچار w. .."


آموزش طیف شمع-زیبایی شناسی خطی

Spectrum Candle-Linear Aesthetics

"خطوط مستقیم در سایه - شمع های طیف مینیمال شیک خود را ایجاد کنید. این کلاس برای مبتدیان مناسب است. یاد خواهید گرفت: چگونه یک خط صاف خالص، طبیعی درست کنیم. .."


آموزش شمع ستون نخل بافت دار-الگوهای مختلف

Textured Palm Pillar Candle-Different Patterns

"جادوی شمع‌های نخل را با استودیوی Shant Chant کاوش کنید! نمی‌توانید الگوها و بافت‌هایی را که موم نخل می‌تواند تولید کند، تصور کنید! در این کلاس یاد خواهید گرفت: اچ..."


آموزش شمع غار کریستالی - توهم عمق

Crystal Cave Candle - The Illusion of Depth

بیایید غار عمیق و مرموز کریستال ها را کشف کنیم. در پایان این کلاس، شما می توانید طرح خود را از یک شمع غار کریستالی ایجاد کنید. برای این کاردستی .."


آموزش Ebru & Stain Flow Candle - Aroma Art

Ebru & Stain Flow Candle - Aroma Art

شمع‌های هنری به استفاده در منزل محدود نمی‌شوند و دامنه کاربرد آن‌ها به میزهای ناهار خوری، عروسی‌ها، دکوراسیون هتل یا منزل و غیره می‌رسد. در پایان این. .."


آموزش شمع های مرمر کلاسیک - جلوه های جوهر خطی و ابری

Classic Marble Candles - Linear & Cloudy Ink Effects

از شمع‌های مرمری از مینیمالیستی گرفته تا فضای داخلی صنعتی، می‌توان از شمع‌های مرمری استفاده کرد تا جلوه‌ای از زرق و برق را به خانه‌تان بیافزاید و فوراً آن را با یک نقطه کانونی قابل توجه بالا ببرد.


آموزش طراحی شمع ترک خورده - ترک های بزرگ، قدیمی و کوچک

Cracked Candle Design - Large, Vintage & Small Cracks

"یک تکه تقویت کننده دکوراسیون خانه ایجاد کنید؛ از عطر مورد علاقه خود لذت ببرید! در این کلاس، شما به تکنیک های آمپر بزرگ و قدیمی کاملا مسلط خواهید شد. شمع های کوچک ترک خورده ب..."


آموزش شمع Terrazzo - طبیعی و بدون عیب (بدون کیک)

Terrazzo Candle - Natural & Flawless (Caking-free)

خود Terrazzo وجود داشته است. طراحان terrazzo را از طبقات ما به سایر قطعات مرتبط با فضای داخلی به ارتفاعات جدیدی می برند و سپس رنگ com وجود دارد.


آموزش شمع خوشه‌ای کوارتز - بافت‌های کریستال و جید

Quartz Cluster Candle - Crystal & Jade Textures

"آرامش، تعادل و آرامش - اینها چیزی است که خوشه های کوارتز به من احساس می کنند، و همچنین تجربه شمع های دست ساز. در پایان این کلاس، شما .."