Laurie Russell

هنرمند دیجیتال | تصویرگر | مربی

سلام، من لوری هستم! من یک طراح گرافیک، هنرمند دیجیتال و اساساً عاشق همه چیزهای خلاق هستم. من از زمانی که آنقدر بزرگ بودم که بتوانم مداد رنگی را در دست بگیرم طراحی می‌کردم، و از آن زمان دیگر دست از کار کشیده‌ام - اکنون برای امرار معاش هنر می‌کنم! من در شمال غربی اقیانوس آرام زیبا (ایالت واشنگتن) مستقر هستم. ، ایالات متحده آمریکا). من با مشتریان مختلفی، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا استارت‌آپ‌های کوچک، افراد و مشاغل کوچک - در بسیاری از صنایع - در 15 سال گذشته کار کرده‌ام.

من علاقه زیادی به اتحادیه فناوری + هنر دارم. ماموریت من این است که با به اشتراک گذاشتن نکات، تکنیک‌ها و ابزار به ایده‌های شما کمک کنم تا با به‌اشتراک گذاشتن نکات، تکنیک‌ها و ابزار، به سازندگان از همه نوع توانمند کنم تا لذت هنر را تجربه کنند - و از انجام آن لذت ببرند. صدا خوب است؟

وقتی به خلق هنر فکر می کنید، چه احساسی دارید؟ آیا از ایده یک پروژه خلاقانه جدید هیجان زده هستید؟ یا از فکر کاری که دانش یا تجربه انجام آن را ندارید، مضطرب و غرق شده اید؟ مهم نیست در کجای این طیف قرار دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم! اگر به راهنمایی گام به گام نیاز دارید، من برای آن کلاس دارم. اگر پیشرفته‌تر هستید، به شما نشان خواهم داد که چگونه پروژه‌های کلاس را به سطح بعدی ببرید.

من مدت زیادی معلم بوده ام، از پیش دبستانی تا بزرگسالان، و دوست دارم ببینم "لامپ" در چشمان کسی روشن می شود. اگرچه ما رو در رو ملاقات نخواهیم کرد. چهره در Skillshare، من مشتاقانه منتظر دیدن پروژه های شما و پاسخگویی به سوالات شما هستم. نمی توانم صبر کنم تا شما را در کلاس ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش Quilling کاغذ دیجیتال در Procreate

Digital Paper Quilling in Procreate

"کویلینگ کاغذ دیجیتال شده است! وقتی می خواهید آثار هنری سه بعدی زیبایی را در این یونیک ایجاد کنید، نیازی به نگرانی در مورد نوارهای کاغذ، چسب، موچین یا انگشتان دردناک نیست."


آموزش Doodful Mindful in Procreate: پیدا کردن جریان خلاقیت شما

Mindful Doodling in Procreate: Finding Your Creative Flow

ادغام هماهنگ خلاقیت و ذهن‌آگاهی را از طریق doodling دیجیتال در Procreate کاوش کنید!  در طول این دوره، ما به قلب ذهن‌فو خواهیم پرداخت.


آموزش Graphic Glass: ایجاد هنر دیجیتالی ویترای در Procreate

Graphic Glass: Creating Digital Stained Glass Art in Procreate

"در Procreate به دنیای هنرهای ویترای دیجیتال شیرجه بزنید. در این کلاس، ما از قدرت ابزارهای دیجیتال برای تقلید از جلوه های زیبای traditi استفاده خواهیم کرد. ..."


آموزش هنر سه بعدی آسان: تایپوگرافی برش کاغذ دیجیتال در Procreate

Easy 3D Art: Digital Papercut Typography in Procreate

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تقارن درخشان: ایجاد ماندالای دانه برف در Procreate

Sparkling Symmetry: Creating Snowflake Mandalas in Procreate

"خلاقیت خود را از طریق هنر مسحورکننده ماندالا در Procreate آزاد کنید.   ما با تبدیل ماندالاهایمان به برف زیبا، تقارن درخشانی ایجاد خواهیم کرد. .."


آموزش لایت باکس های دیجیتال در Procreate! با من یک صحنه گرمسیری بسازید.

Digital Lightboxes in Procreate! Create a Tropical Scene with Me.

"اجازه دهید تخیل خود را فعال کند!  همراه من یک لایت باکس/سایه باکس دیجیتال با مضمون گرمسیری ایجاد کنید. به من در کلاس بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه لایت باکس دیجیتالی ایجاد کنید. . .."


آموزش مناظر واقعی برش کاغذ در Procreate

Realistic Papercut Landscapes in Procreate

بیایید بدون قیچی یا چسب، مناظر زیبا و منحصربه‌فرد برش کاغذی سه بعدی بسازیم... به من در کلاس بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه در Procreate اثر هنری برش کاغذ دیجیتالی ایجاد کنید. …


آموزش ایجاد یک ورود واقعی نئون در Procreate

Create a Realistic Neon Sign in Procreate

تابلوهای نئونی و آثار هنری بسیار مد روز هستند! آنها را در همه جا می‌بینید، از رستوران‌ها گرفته تا تئاترها، حتی در خانه‌های مردم.   اکنون می‌توانیم این سبک هنری سرگرم‌کننده را دوباره خلق کنیم.