Dr. Darren Coleman

مربی و علاقمند به برند

سلام، من دارن هستم. من در کمک به سازمان‌ها در جهت رشد و حفظ ارتباط از طریق برندها تخصص دارم. من این کار را از طریق انواع برنامه‌های آموزشی برند، از سمینارهای یک ساعته گرفته تا برنامه‌های سفارشی که می‌توانند روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها را شامل شوند، انجام می‌دهم.

موضوعاتی که من پوشش می‌دهم شامل تجربیات برند، استراتژی برند، نام تجاری کارفرما و برندسازی شخصی می‌شود - به چند مورد اشاره کنیم.

رویکرد من بسیار کاربردی و کاربردی است. اولاً، من مشتاق هستم که به شما کمک کنم مهارت هایی را توسعه دهید که به شما امکان می دهد یاد بگیرید چگونه در مورد یک مسئله یا چالش فکر کنید. این مستلزم به اشتراک گذاری چارچوب ها و مدل هایی است که من به طور گسترده با مشتریان در سراسر جهان استفاده کرده ام. ثانیا، چارچوب‌ها و مدل‌هایی که من به اشتراک می‌گذارم پر از ابزارها و قالب‌های عملی است که به شما کمک می‌کند بینش‌هایی را که به اشتراک می‌گذارم به روش‌های بسیار کاربردی اعمال کنید. در مجموع این بدان معنی است که شما یاد می گیرید که چگونه از یک مدل ذهنی قابل استفاده مجدد استفاده کنید که به آموزش من طول عمر می دهد.

امیدوارم از دوره های من لذت ببرید و اگر سؤال یا نظری دارید لطفاً درنگ نکنید.

دوره های این مدرس:

آموزش برندسازی شخصی برای دانش آموزان: خود را برای موفقیت شغلی آماده کنید

Personal branding for students: Set yourself for career success

"سلام اگر دانشجوی جاه طلبی هستید که به دنبال صیقل دادن به برند شخصی شماست. این دوره با ابزارها، نکات و الگوهای عملی بسته بندی شده است. .."