Blake Calhoun

فیلمساز

سلام، من بلیک هستم. من یک فیلمساز و خالق یوتیوب هستم که بیش از 20 سال است که به طور حرفه ای فیلم فیلم می سازم. من کانال یوتیوب فیلمسازی موبایلی "The iPhoneographers" را اجرا می‌کنم و یک وب‌سایت اختصاصی به فیلم‌سازی موبایلی دارم و آموزش‌هایی را از طریق The Mobile Filmmaker Academy ارائه می‌دهم. من همچنین فیلم‌های بلند، مجموعه‌های دیجیتال و فیلم‌های کوتاه متعددی را با استفاده از روش‌های سنتی و DIY تولید، کارگردانی و تدوین کرده‌ام.

دوره های این مدرس:

فیلمبرداری تلفن هوشمند 101: آموزش فیلمبرداری سینمایی موبایل

Smartphone Cinematography 101: Learn To Shoot Cinematic Mobile Video

"یاد بگیرید که چگونه با گوشی هوشمند خود ویدیوی باکیفیت و سینمایی بگیرید و همین امروز شروع به ساختن فیلم های شگفت انگیز کنید. فیلم های مستقل/فیلم های کوتاه YouTube Vi. .."


آموزش از iPhone 15 Pro و USB-C برای ضبط ویدیو و صدا حرفه ای استفاده کنید

Use iPhone 15 Pro & USB-C to Record Professional Video & Audio

اپل یک پورت USB-C را به گوشی های سری آیفون 15 اضافه کرد و اکنون برای اولین بار با استفاده از مدل های 15 پرو یا پرو مکس می توانید ویدیوی Apple ProRes Log را ضبط کنید (و...)


آموزش چگونه با گوشی هوشمند یک فیلم کوتاه بسازیم

How To Make a Short Film with a Smartphone

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش صدای حرفه ای را با آیفون ضبط کنید: YouTube، پادکست، VO، فیلم و موارد دیگر

Record Pro Sound with an iPhone: YouTube, Podcasts, VO, Movies & More

"آموزش تولید صدای گوشی هوشمند 101 برای ضبط صداهای حرفه ای یا پادکست نیازی به استخدام یک مهندس صدا ندارید. در واقع، شما به راحتی می توانید. .."