Mervin Mathew

نوازنده/هنرمند/معمار

سلام، من مروین هستم.

من یک نوازنده/هنرمند تجسمی/معمار هستم که از سال 2012 عمدتاً روی جریان های مختلف موسیقی/هنر و معماری کار می کنم. کلاس هشتم را در اجرای ویولن غربی و تئوری موسیقی از کالج موسیقی ترینیتی لندن به پایان رساندم. من همچنین فارغ التحصیلی در رشته معماری از دانشگاه کالیکات را به پایان رساندم. از سال 2007 تا 2010 از آکادمی موسیقی Chetana، Thrissur، پیانو خواندم. در دوره زمانی 2015 - 2020، من مدارک آنلاین را در زمینه تولید موسیقی/میکس/مسترینگ از دانشگاه های بین المللی معتبر دریافت کردم.

در حال حاضر من روی تولید موسیقی مستقل و آهنگ‌سازی فیلم همراه با آموزش معماری به‌عنوان هیئت علمی مهمان در کالج‌ها کار می‌کنم و اجرای زنده موسیقی را انجام می‌دهم. من همچنین یک کانال یوتیوب به نام "soundcanva" را مدیریت می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش تولید موسیقی جهانی - قسمت 3: موسیقی بومی آمریکا

World Music Production - Part 3 : Native American Music

"تولید موسیقی جهانی - توضیحات دوره درباره این کلاس: آیا می‌خواهید «ژانرهای موسیقی جهانی» را یاد بگیرید، درک کنید و تولید کنید که می‌تواند در Fi اعمال شود؟ .."


آموزش تولید موسیقی جهانی - قسمت 2: موسیقی آند

World Music Production - Part 2 : Andean Music

"تولید موسیقی جهانی - توضیحات دوره درباره این کلاس: آیا می خواهید "ژانرهای موسیقی جهانی" را یاد بگیرید، درک کنید و تولید کنید که می توان آنها را به کار برد؟ .."


آموزش آکوستیک استودیو خانگی در 10 مرحله

Home Studio Acoustics in 10 Steps

"درباره کلاس: به‌عنوان «تولیدکنندگان موسیقی» نوپا، چه تعداد از شما در مورد داشتن فضایی الهام‌بخش/قابل اعتماد صوتی/خصوصی برای MusicP رویای ندارید. .."


آموزش تولید موسیقی جهانی - قسمت 4: موسیقی بومی استرالیا

World Music Production - Part 4 : Australian Aboriginal Music

"تولید موسیقی جهانی - توضیحات دوره درباره این کلاس: آیا می‌خواهید «ژانرهای موسیقی جهانی» را یاد بگیرید، درک کنید و تولید کنید که می‌تواند در Fi اعمال شود؟ .."


آموزش تولید موسیقی الکترونیک - قسمت 1 : Chillwave Music

Electronic Music Production - Part 1 : Chillwave Music

"تولید موسیقی الکترونیک - توضیحات دوره درباره این کلاس: آیا می خواهید "موسیقی الکترونیک" را یاد بگیرید، درک کنید و تولید کنید؟ ? "، که قابل استفاده است. .."